Sivut

Kommentit (18)

mies32

"uskollisuus on tilaisuuksien puutetta" sanoo Niko 32...

Täys narsisti!

Eikä todellakaan rakasta vaimoaan!

Että Kiitos Niko meidän muiden miesten puolesta... selkääs sietäisit saada!

qq

suosittelen että lopetat suhteesi välittömästi ja eroat vaimostasi ennen kuin on liian myöhäistä. sinulle saattaa tulla monta ikävyyttä  holtittomuudestasi johtuen.

sienta

No, mutta tästähän jäi seurustelevalle naiselle hyvä mieli. "Luulen, että harva mies voi sanoa ei, jos saa tilaisuuden jäämättä kiinni". Mä en halua uskoa tohon. Ei toi voi olla rakkautta yksinkertaisesti.

elin

Samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa. En käsitä, miten joku nainen voi olla niin sokea, ettei tajua miehensä hyppäävän vieraissa koko ajan. Kuinka paljon mies käy ulkona, jos luku suudeltuja naisia ylittää 800? Ja miten hän ei ikinä törmää näihin naisiin yhden illan jälkeen?

Ja tämä Niko 32:n uskollisuuden määritelmä ei varmastikaan päde kaikkiin miehiin. Itse seurustelen ja miehelläni on ollut tilaisuuksia pettää; hän ei kuitenkaan ole niin tehnyt.

Samahan pätisi sitten kaikkiin ihmisiin: myös itselläni olisi ollut tilaisuuksia mennä aina alusta loppuun saakka, mutta koska rakastan miestäni, olen pysynyt kaidalla tiellä. Eikä ole tehnyt edes tiukkaa!

Jestas mitä skeidaa jotkut päästää ulos suustaan! Tämän Nikon pitäis ehdottomasti tunnustaa tekonsa vaimolleen ja antaa tämän etsiä mies, joka on hänen arvoisensa! Niko 32 taas saisi sitten lopettaa naisten vokottelun kokonaan. Tosin epäilen kyllä tämän jutun täyttä todenperäisyyttä. Jokatapauksessa pettäminen on AINA väärin, vaikka parisuhteessa menisi kuinka huonosti, ei pettämistä voi oikeuttaa. Mieluummin kertoo mielihaluistaan ja silloin molemmilla osapuolilla on päätäntävalta, miten suhteessa edetään. Jos vaihtoehtoina on sitten ero tai "pettäminen luvan kanssa", on reilua toiselle osapuolelle, että hän tietää missä mennään.

Mieluummin kuulisin itse, että en ole enää haluttava, kuin että ymmärtäisin sen sitten, kun minua oltaisiin petetty.

Nnnnnnn

Ei helvetti mikä sika! Säälin sun vaimoas ja sua myös. Jätä se vaimos, niin saat ihan oikealla henkilöllisyydelläs harrastaa niitä yhen illan juttujas

Tinni

Jos toista rakastaa, ei myöskään petä! Onko se niin vaikeaa ymmärtää?!

Noiden "miesten" pitäisi tehdä vaimoilleen palvelus ja kertoa, antaa niiden potkia munille ja antaa vaimoilleen tilaisuus löytää oikea mies.

iituli

nikolle!

OLetko varma ettei vaimosi tiedä ja heittää sinut yhtenä päivänä ulos.

Rajansa kaikella!  Toivon todella että vaimosi on se joka heittää sinut pihalle?

Late

Voi huhheijaa!! Aika törkeää toimintaa! Tuollaisen mulkeron, kuten Niko32 ei todellakaan pitäisi olla naimisissa. Tuo on pahinta mitä voi toiselle ihmiselle parisuhteessa tehdä!!! Oletko koskaan ajatellut kuinka satutat vaimoasi, tuskimpa. Ehkäpä karmaa kostaa sinulle joku päivä ja saat ansiosi mukaan.

Miten joku voi olla noin ällöttävä ihminen..?...

kmmn

Moni nainen on täysin samanlainen.Jos nainen tekisi samoin hän saisi kanssasisarilta kehuja kuinka hän on menevä ja elämästä täysin rinnoin nauttiva nainen.Ja vikahan olisi tietysti miehessä.

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Miks pitää sitoutua jos ei pysty olemaan luotettava? Vaan pittää hyppiä sängystä toiseen? 

Mut ihan samaa voi sanoa naisista. Miks naisten pitää pettää? Siinä tehhää toiselle mutta varsinki itelle hallaa! Mää en oo ikinä hyväksyny tuollasta. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat