säälittäväkö?

turhautunut

Minun ja exäni erosta on vuosi enkä millään pysty unohtamaan häntä,ja tiedän olevani yhä umpi-ihastunut häneen koska aina kun olen hänen seurassaan tai näen hänet tunnen itteni kokonaiseksi ja iloiseksi,kun taas en olo on tyhjä,tai saan kauhean kohtauksen  kun nään hänet nykysensä kanssa. Olen yrittänyt päästä eroon hänestä ja yrittänyt uusia suhteita mutta mikään ei onnistu kun tiedän että en voi koska olen yhä rakastunut entiseeni. Ja aina kun näen hänen hän katselee minua koko ajan ja pyörii muutenkin ympärilläni.Viimeksi kun olimme porukassa puhuin muille poikakavereilleni  ja hän tuli väliin keskeytti ja kertoi omia juttuja  jotta nauraisin niille. Tiedän että pitäisi jatkaa elämää yms. mutta voihan se entinenki olla sinulle ''se oikea'' ? Hän ei tiedä tunteistani.

Kommentit (1)

Vierailija

Onko eroonne millainen syy? Kuulostaa että pidätte toisistanne vielä. Jutelkaa ja kertokaa toisillenne miten tunnette, jos tunne on miehellä sama niin miksi ette yrittäisi uudelleen? Jos varmasti haluat eroon miehestä, miksi pyöritte samassa porukassa? Älä keskity liikaa entiseen tai uusiin sillä et ole nähtävästi valmis uuteen suhteeseen jos entinen pyörii päässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat