Missä ootte harrastanut seksiä?

Vierailija

Eli jakakaa kokemuksia hyvistä ja mielenkiintosista paikoista joissa ootte harrastanu seksiä! :)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Minä ja poikaystäväni olimme yötä meidän ystävien luona. Emme olleet aikoihin nähty ja tiete puutetta oli ;) Nukuimme sohvalla, joka natisi erittäin paljon, ettei siinä kehdannut mitään! :D Mutta se ei estänyt mitään, nappasimme peiton ja menimme lattialle. Päätimme olla hiljaa, mutta ei se ikinä ole mittää hiljaista puuhaa... :'D

Nöpö

Tuota tuota, makkarissa, totta kai, keittiön pöydällä, parvekkeella,suihkussa, ammeessa, saunassa, pyykkituvassa, rappukäytävässä, hotellin suksivarastossa, laivalla, baarin vessassa, sohvalla, lattialla, siinä kai ne olikin :)

^-^

Juuri perjantaina käytiin pitkästä aikaa treffeillä, käytiin syömässä ja leffassa.

leffassa sitten jostain syystä kullan käsi eksyi mun pikkareiden alle ja minun käsi hänen boksereihinsa..;) Hoideltiin toisemme käsin loppuun asti. Joku kunnon muro-nörtti istui muutaman penkin päässä. Noh, saipa sekin vähän jännitystä elämäänsä :D

Sitten tietty perus uimahallit, autossa metsäteillä, leirintäalueen suihkukopissa, biitsillä... Sängyt, saunat kylppärit ihan perus kamaa.

Minä tykkään, kivaa kun on olemas pieni kiinnijäämisen riski ;)

Miiku

Öö erikoisimmat paikat varmaan olleet puuvaja, näkötorni ja grillikatos... Sitte tietysti nää perus suihku, sohva, sänky, sohvapöytä, pesukone, auto...

Johanna

Erikoisimmat taitaavat olla rappukäytävässä ja urheilukentällä viileänä kesäiltana.... ;) On sitä tullut kaalimatoa käytettyä auton takapenkillä, kun ympäri kaupunkia ajeltiin. Eikä ollut tummennettuja ikkunoita :P

Villit teinivuodet

Sänky, sauna, suihku, amme, elokuvateatteri, bussi, juna, anopin ajaessa auto otin takapenkillä suihin, teltta, koulu, puska, rannalla (kuivalla maalla ja vedessä)... näitä kyllä riittää :D 

Vierailija

Noh sängyllä, sohvalla, lattialla, suihkussa, saunassa, järvessä, vajassa ja autossa. Ne nyt tulee mieleen. Kerran kaverin mökillä alettiin parvella puuhastella erittäin hissuksiin. Oli aika jännät paikat :D

Vierailija

Taloyhtiön yhteisissä saunatiloissa missä olis ollu uima-allaskin mutta suihkun alla vesi oli niin paljon lämpimämpää...metsässä, teltassa, perus suihkut ja saunat, sänky, sohvalla...janoan lisää uusia paikkoja

Kukka

Olen harrastanut seksiä; sängyssä, sohvalla, lattialla, keittiön pöydällä, tuolilla, suihkussa, saunassa, pesutuvassa, autossa, nurmikolla, hotellissa, pesukoneen päällä ja mitähän vielä:D

aubree

Eli jakakaa kokemuksia hyvistä ja mielenkiintosista paikoista joissa ootte harrastanu seksiä! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat