Alapää kipeäksi runkkaamisen ja seksin jälkeen?

apua?

No niin, ongelmahan on siis se että oman/poikaystävän runkkauksen ja/tai seksin johdosta yleensä jälkikäteen mulla tulee alapää tosi kipeäksi, tai siis huomaan sen siten että esim. kuseminen on tosi vaikeaa, tavallaan tulee äkillinen pissatulehdus. Viimeksi eilen minulla kävi taas näin, kun olin edeltävänä yönä sormettanut itseäni ja seuraavana aamuna menin tavallisesti kuselle mutta kusta ei sitten tullutkaan ja järjetön mahakipukin yllätti. Kärsin siitä sitte aamupäivästä, keksin muuta tekemistä ja yritin olla ajattelematta sitä kiusallista "pakko päästä taas vessaan" tunnetta ja siinä pari tuntia telkkaria katsellessa se lähti pois. 

Tosi usein mulla siis käy näin, tulee just tollaset vaivat kuin äkillinen pissatulehdus,  mahakipuja ja klitoriksen ja sen alueen paisuminen, sen oon myös huomannut.

Toisinaan mietin klamydiaa, en oo käynyt testeissä kylläkään. Itellä ei oo ollut edellisiä seksikumppaneita mutta kumppanilla kyllä pari kappaletta, ja tosiaan pillerit on meillä käytössä.

Voisikohan myös johtua ton runkkauksen/seksin kovuusasteesta, että siksi käy näin? Hmm..

Kellään ollut samanlaista / tietää aiheesta jotain? Apu ois kovasti tarpeen, harmittaa tosi paljon kun en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (2)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Valitettavasti en osaa auttaa sua, mutta olen huomannut, että itsellänikin ajoittain on vähän samanlaisia oireita.

Kun poikaystäväni sormettaa mua, huomaan, että kun seuraavan kerran käyn vessassa, alapäätäni kirvelee. Meillä käytetään ehkäisynä kondomia. Klamydiaa en ainakaan omassa tapauksessani epäile; poikaystäväni on ollut ainut seksikumppanini, ja hänelläkin oli sekstailustaan kauan ennen kuin tapasi minut. Ja tosiaan, olemme olleet yhdessä 2½ vuotta..

Tuota rajua seksiä olen minäkin miettinyt; että se voisi johtua siitä. Mutta kuten alussa totesin, en osaa sua oikein auttaa.. Ehkä täällä on joitain muita, jotka voisivat meitä viisaampina auttaa? :)

Vierailija

Itselläni on sama ongelma! Olen miettinyt että voisi johtua rajusta seksistä, mitä nykyään harrastamme sillä alkuaikoina tätä ongelmaa ei ollut kun seksi ei ollut yhtä rajua.

Toinen ehdotukseni olisi pillerit, jotka kai saattavat kuivattaa emätintä mikä aiheuttaa kitkaa. Pillereiden hankkimisen jälkeen siis alkoi tämä ongelma joten mielestäni voisivat liittyä toisiinsa.

Sormettamisen jälkeen tuleva kirvely voisi johtua siitä jos miehellä on bakteereja sormissa (mitä tietenkin on aina vaikkei roskista olisi kaivanutkaan). Siksi olisi hyvä pestä kädet ennenkuin alkaa sormeilemaan mutta eihän siinä tilanteessa enää malta lähteä mihinkään..:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat