Miehen katoamistemppu ja mykkäkoulu

Pettynyt

Eli tilanne on tämä, olemme molemmat alle 25-vuotiaita ja olemme lähes kuukauden tapailleet. Tiedän, että suhde on vielä todella alussa, mutta olemme oikeasti tykästyneet toisiimme ja viimeksi mies sanoi tiistaina tykkäävänsä minusta kauheasti ja että hän viihtyy seurassani. Kuitenkin, meille tuli ensimmäinen "riita" loppuviikosta kun soitin miehelle töiden jälkeen ja kysyin olemmeko näkemässä. Hän vastasi että tottakai, hän käy vain ensin suihkussa ym. ja lähtee sitten meille (välimatkaa meillä on n. 15-20 kilsaa). Puolentoista tunnin kulttua ihmettelin kun miestä ei näkynyt ja soitin kysyäkseni että joko hän kohta on täällä. Hän sitten vastasi ettei ole edes suihkussa vielä käynyt ja olisikin lähdössä kaveriensa uutta kämppää katsomaan. Minä sitten loukkaannuin kun olin häntä turhaan odottanut ja hän myönsi että aika kurja temppu kyllä oli häneltä ja lupasi soittaa minulle pian takaisin. Noh, ei soittanut ja minä sitten soittelin muutamat kerrat perään, huolestuin ja ihmettelin että suuttuiko hän nyt minulle ym. Illemmalla laittoi viestiä että nukahtikin sohvalle (hänellä on aika raskas työ joten ymmärrän sinänsä) ja sanoi ettei jaksa kuunnella "motkotustani".

Seuraavana päivänä soitin hänelle että olisimme saaneet puhuttua kunnolla, koska tiesin ettemme tuona päivänä pääse näkemään (hänellä oli muuta menoa) ja hän jatkuvasti sanoi olevansa pahassa paikassa, ja lupasi ruokiksella soitella (ei soittanut) jne. Iltapäivällä tavoitin hänet ja kysyin että voitko edes sanoa että kaatuiko juttumme nyt tähän ja tapailemmeko enää, niin hän vain sanoi jotain ympäripyöreää ja sanoi että seuraavana päivänä voimme nähdä ja puhua. Soitin hänelle siis seuraavana päivänä ja aika kalsealta kuulosti, sanoi että käy kaverinsa kanssa syömässä ja tekee pari juttua jonka jälkeen voisimme sopia jonkun paikan jossa nähdään. Ja sen jälkeen hän ei enää vastannutkaan luuriinsa, ei viesteihin tai mihinkään :/. Tänään näin facebookista että mies oli lähtenyt kavereidensa luo reilun sadan kilsan päähän ja viettänyt mukavan grillausillan.

Tämä on todella raastavaa, luulin että hän todella pitää minusta ja että välillämme oli jotain. Hän esitteli minut mm. siskolleen ja kavereilleen, kulki avoimesti kanssani ja oli todella sympaattinen ja hellä. Ja nyt yht äkkiä täyskäännös, hän muuttui sanalla sanoen paskiaiseksi. Minä laitoin hänelle viestiä vielä eilen illalla missä kerroin kuinka paha mieli minulla on, ja että olen itkenyt paljon ja ollut todella ahdistunut kun en tiedä missä mennään, enkä tietysti saanut mitään vastausta. Kuinka joku voi tehdä noin? Nyt sitten elän siinä uskossa että emme enää tule näkemään, en aio ottaa enää mitään yhteyttä häneen. Silti tuntuu todella kurjalta, että alunperin noinkin pieni juttu on nyt paisunut tälläisiin mittasuhteisiin, ja vain miehen itsekkyyden vuoksi. Ottaakohan hän enää mitään yhteyttä minuun? :/ Todella sekavat fiilikset, toisaalta on kauhea ikävä tuota tyyppiä ja toisaalta olen todella vihainen ja pettynyt ym.

Sivut

Kommentit (16)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Kohteleepa mies sua inhottavasti. Niinpä neuvoisin, vaikka se sua satuttaakin, unohtamaan koko tyypin, ja suuntaamaan elämässä eteenpäin ja odottamaan miestä, joka kohtelee sua niin kuin ansaitset.

lauruska

Joo, eipävaikuta silä että mies mitenkään tosissaan olisi. Ja aika kurjalta kyllä vaikuttaa, että miten sinua kohtelee ja tyhjiä lupauksia jakelee..

Itsekin neuvoisin sua unohtamaan tällaisen sankarin, ja vaikka se varmasti ikävältä tuntuukin, mut löydät kyl tulevaisuudessa sellaisenkin miehen joka kohtelee sua Naisena. Tsemppiä! <3

Kyykäärme kankaanpäästä

Yksipuolinen sääntöjen muuttaminen kielii jostain vakavemmasta. Todennäköisesti mies on pelannut pariin muuhunkin suuntaan tai sitten hän yksinkertaisesti ei ole enää kiinnostunut. Omalla kohdallani tuollaiset tapaukset ovat olleet melkein poikkeuksetta historiaa, jäin tai en jäänyt odottelemaan. Älä soita sille miehelle ja jätä hänet rauhaan, sillä annat itsestäsi vain epätoivoisen vaikutelman. Vaikka mies soittaisikin vielä perääsi, niin suosittelisin olemaan mahdollisin etäinen. Voitko olla varma, ettei mies säädä jonkun muun kanssa? Melko epäluotettavalta vaikuttaa. Voisin vannoa, että hän pelasti sinut itseltään.

elin

Ei kannata enää haikailla miehen perään. Täyskäännös saattaa johtua siittä, että miehellä on ollut pyörityksessä muitakin naisia samaan aikaan. Toisaalta se saattaa johtua siitä, että (kertomasi mukaan) olet ollut suhteellisen innokas ottamaan mieheen yhteyttä; hän on saattanut pelästyä ja ottanut siksi etäisyyttä. Kuitenkin todella paskamaista käytöstä!

Itselleni kävi samalla tavalla ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Yhden mukavan oloisen jätkän kanssa tapailtiin pari kuukautta, kun yhtäkkiä yksi viesti, jossa homma katkesi kuin seinään. Kysymys oli tapauksessani tosin siitä, etten "antanut". Ja en antanut siksi, että mies harvemmin otti oma-aloitteisesti yhteyttä minuun. Halusin olla varma hänen tunteistaan, ennenkuin hyppään sänkyyn, koska toivon jotain pitempää kuin yhden yön suhdetta. Noh, aluksi tuntui todella pahalta, mutta olen onnellinen että niin kävi. Muuten en olisi ikinä tavannut nykyistä miestäni, joka on unelmieni täyttymys!

Tsemppiä sinulle, mit ikinä tapahtuukin <3

Vierailija

Huh, kuin olisin lukenut itse kirjoittamaani tekstiä! Itse olen tällä hetkellä hyvin samankaltaisessa tilanteessa. Hetki sitten vielä elämä oli ihanaa, mutta kuinka pienessä hetkessä kaikki voi muuttua...

Omalla kohdallani mies oli aluksi se innokkaampi osapuoli, hän otti minuun jatkuvasti yhteyttä, hänellä oli kiire esitellä minut perheelleen, ystävilleen, hehkuttaa minusta koko lähipiirilleen. Hänen kaverinsakin tulivat sanomaan minulle, kuinka rakastunut mies on minuun. Hän avautui minulle, kuinka ei ole pitkään aikaan tuntenut mitään vastaavaa ja että on hyvin ihastunut minuun.

No, aloin tuntea vahvasti samoin ja kaikesta rohkaistuneena aloin itsekin tekemään aloitteita ja otin myös itselleni suuren askeleen ja esittelin hänen äidilleni. Se olikin ilmeisesti sitten liikaa, miehestä ei enää kuulunutkaan mitään. Emme koskaan saaneet puhuttua asioita läpi, ja mikä sen raastavampaa..(hän oli kyllä ennen tätä maininnut jotain tyyliin, että nyt kun on kerrankin löytänyt naisen ketä arvostaa ja kenestä aidosti välittää, pelkää jotenkin mokaavansa kaiken, ahdistuvansa tms..?)

Kai se on sitten niin, että miehistä tulee pelkureita, kun he löytävät jotain mistä todella välittävät. Kai meidän naisten pitäisi olla vaan kylmiä ja välinpitämättömiä, jotta saalitusvietti säilyy..

Pystyn niin samaistumaan kaikkeen kirjoittamaasi. Tuntuu pahalta, kun toinen ei vastaa etkä voi tehdä asialle mitään. Et haluaisi olla riippakivi, mutta toisaalta tuntuu hirveältä vain lakaista maton alle kaikki, mitä on yhdessä koettu. On toisaalta niin ikävä toista, ja samalla on niin vihainen. Joka päivä odottaa, jos toinen vaikka laittasikin viestin tai soittaisi. Pitäisi vain keskittyä unohtamaan koko tyyppi, kenestä oli suuremmat odotukset kuin kenestäkään pitkään aikaan... No, ehkä tää on vaan elämää, ja tästäkin vielä selvitään <3

miumiu92

Voihan todella olla, että mies on pelästynyt sitä, että olet niin ahkerasti soitellut hänelle ja laittanut viestiä. Ehkä mies kaipaa hieman etäisyyttä - syitä siihen tosin voi olla monia, kuten monen mainitsema seikka, että miehellä voi olla muitakin naisia kuvioissa. Ehkä kannattaa vielä katsoa ottaako mies yhteyttä ja jos ottaa, niin millaisissa merkeissä. Jos yhteydenpitonne jatkuu ja tulee vastaavia tilanteita, kannattaa kyllä jättää mies.. Parempiakin varmasti löytyy :)

Pettynyt (ap)

Noh nyt sitten päästiin puheväleihin ja mies kertoi että oli pelästynyt, koska exän kanssa tuli aina hirveitä riitoja ja tuo muikkeli valitti joka asiasta ym. Mies myönsi oman paskamaisuutensa ja pyysi anteeksi, sekä kertoi että oli itsekin ollut aika hajalla ja vain miettinyt asioita ja minua kokoajan. Vetäytyi kuulemma siksi, että tunsi olevansa todella vihainen eikä halunnut pahoittaa mieltäni rähjäyksellä ja välttää inhottavien asioiden sanomista joita ei kuitenkaan tarkoita. Nyt on vastaillut taas luuriinsa ja viesteihin, ja lupasi että tänään kyllä näemme ja juttelemme.

Mieltäni kuitenkin painaa se, että tuon mykkäkoulun aikana tuo jätkä oli ilmeisesti jutellut yhden naisen kanssa eräässä kuvagalleriassa ja eilen oli pyytänyt tätä kaverikseen myös facebookkiin. Koska olin hulluuden partaalla enkä halunnut tuota miestä pommittaa niin kysyin sitten tuolta muijalta että onko heidän välillään jotain ja ovatko tavanneet jne. Nainen vaikutti mukavalta ja sanoi että eivät ole kyllä tavanneet eikä minulla ole syytä huoleen koska heidän välillään ei ole YHTÄÄN mitään. Ja mies itsekin sanoi tänään ettei ole mitään seuraa ja toisia naisia etsinyt. Tahtoisin uskoa mutta silti jotenkin epäilyttää, tuo nainen on myös paljon kauniimpi (mielestäni) kuin minä :/ Saa nähdä miten tänään käy..

elin

Ap:lle:

kannattaa nyt sunkin oikeesti ottaa vähän etäisyyttä, ettei mies uudestaan pelästy. Ja varsinkin, jos tää kuvagalleria nainen vakuuttaa ettei niiden välillä oo mitään ja tää sun mieskin sanoo ettei ole mitään, niin älä vedä turhan hätäisiä johtopäätöksiä.

Anna miehen päättää tahti välillä, vaikka harmittaiskin ettette näe joka päivä ja tekstaile aina kun ette ole yhdessä. Näin mies saa rauhassa kasvattaa tunteitaan sua kohtaan, eikä hänelle tuu sellanen "ahdistettu nurkkaan"-fiilis.

Kerro tas lisää, miten on asiat edennyt jos vaan haluat/jaksat! :)

minnipinni

ensin soittelet kuin hullu sille miehelle. jos mies sanoo että soittaa niin odota että soittaa.. jos ei soita, sitä ei kiinnosta. tommonen antaa vaan sekopäisen kuvan ku soittelee ja viestittelee.. ja sit et menit kysymään siltä naiselta et onko teillä mitään.. huoh jos tossa vaiheessa jo luottamus mieheen noin heikko niin ei tosta mitään suhdetta saa.. tai korkeintaan semmoisen jossa aina riidellessä mies häippäsee ja sä oler yltiömustis jne.

Kaisa

Tarkoitukseni ei ole mitenkään lytätä sinua tai tuottaa vielä enemmän pahaa mieltä, mutta halusin vain huomauttaa että miehen osassa olisin itsekin jo juossut karkuun. Olet vähän turhan ahkerasti yhteydessä, mikä ainakin käytöksen perusteella ahdistaa häntä. Tuo tuntemattomaan naiseen yhteydenotto taas vaikuttaa omaan korvaan todella omituiselta, jopa pelottavalta käytökseltä..

katsopa peiliin
minnipinni

ensin soittelet kuin hullu sille miehelle. jos mies sanoo että soittaa niin odota että soittaa.. jos ei soita, sitä ei kiinnosta. tommonen antaa vaan sekopäisen kuvan ku soittelee ja viestittelee.. ja sit et menit kysymään siltä naiselta et onko teillä mitään.. huoh jos tossa vaiheessa jo luottamus mieheen noin heikko niin ei tosta mitään suhdetta saa.. tai korkeintaan semmoisen jossa aina riidellessä mies häippäsee ja sä oler yltiömustis jne.

Niin että jos sun mies katoais päiväkausiks eikä siihen saa yhteyttä/se ei ota yhteyttä ja sitten kuvioihin ilmestyy toisia naisia niin sua ei epäilyttäis? Joopa joo..

Kaisa
katsopa peiliin

Niin että jos sun mies katoais päiväkausiks eikä siihen saa yhteyttä/se ei ota yhteyttä ja sitten kuvioihin ilmestyy toisia naisia niin sua ei epäilyttäis? Joopa joo..

Mulla on selkeästi liikaa aikaa kun vastailen, mutta alle kuukauden tapaillut pari ei ole mielestäni tulkittavissa "aloittajan mieheksi" ;) Facebookissa kaveriksi ilmestynyt naispuoleinen henkilö ei myöskään omaan silmään näytä heti "toiselta naiselta".

Pettynyt (ap)

Jep, sen verran vielä voin sanoa että myönnän kyllä että olin tuossa aikaisemmin vähän liikaa yhteydessä tuohon jätkään. Kun huomasin etten häntä tavoittanut niin annoin sitten olla ja annoin tilaa. Kuitenkin, itse olen sellainen ihminen jonka on pakko päästä puhumaan riidan jälkeen ja minusta tuo miehen päiväkausiksi vetäytyminen tuntui todella pahalta ja ahdistavalta. Luin itsekin tuon aloitusviestini ja siitä kieltämättä saa sellaisen kuvan että olen ollut ihan yli-innokas ym. mikä ei pidä paikkaansa. Tottakai soittelin muutamat kerrat perään (pe-la) mutta en nyt mitään kymmeniä kertoja, saati sitten jatkuvasti pommittanut viesteillä. Pari viestiä laitoin päivän aikana ja muutaman kerran soitin, koska alkoi tosissaan ahdistaa.

Ja sitten vielä tuo että jätkään ei saanut lähes kolmeen päivään mitään yhteyttä ja sitten yht äkkiä tupsahti tuo vieras muija joka paikassa vastaan niin alkoihan se vähän epäilyttää. Varsinkin kun kyseessä on mies, joka ei yleensä lisäile mitään tuntemattomia henkilöitä naamikseen tai muutenkaan tälläisten kanssa höpöttele. Koska olin kärvistellyt tietämättömänä jo ties kuinka kauan niin tuli vain sellainen hulluudenhetki että tuolta naiselta sitten kysyin suoraan, kun mies ei kuitenkaan olisi mitään vastannut enkä jaksanut hänelle enää soitella.

Että joo, en mä nyt mikään ihan sekopää ole vaikka jotkut sellaista ehkä luuleekin nyt. Joskus tyhmyyksiin vain sortuu itse kukakin, tässä tapauksessa minä kun jätkä katosi kuin pieru saharaan ja niin päin pois. Nyt kaikki on kuitenkin ihan ok ja sain itsekin mielenrauhan :).

vikkejä miehille ja naisille t...

älä muutu siitä kuka olet. ystävyydestä tai vaikka ei aluksipitäisi jostain niistä ne suurimmat välittämiset alkavat ja oikea rakkauden tunne"välittää aidosti" sinusta ajanmyötä.

tässä vinkkejä parisuhteeseen omien kokemusteni perusteelta:

1ole oma itsesi

2älä koskaan pelkää. jos pelkäät alat kontrolloimaan huomaamattasi, kyselemään,valittamanan turhia, siitä seuraa varmia..ja näiden syiden takana siis on aina =PELKO,

3. luota itseesi äläk vertaile itseäsi muihin naisiin

4 hanki oma itsenäinen elämä ja omia juttuja

5älä roiku koskaan miehen perässä, liika on liikaa vaikka tunteet ovatkin pelissä:)!

6älä ole ilkeä tai liian kiltti se riittää kun olet oma ittesi vielä kerran!

7huomio toista 

8keskustele aina avoimesti.vaikka mitä pahaa olisi tapahtunut asioista olisi  aina tärkeä puhua suoraan(tunteistaan ja vääristä teoistaan) se on pienempi pahe kuin jättää kertomatta! se on paha asia jos jättää kertomatta!!!vaikka olisit tappanut jonkun tai pettänyt puolisosi vveljen vaimon serkun kanssa niin kerrot silti silloin asioilla on mahdollisuus korjaantua ja nopeammin, kuin vuosien valehteluiden ja bonusten kera.. ei ole enää toivoa. ole rehellinen ja "parempi ajoissa mennä pellolle kuokkimaan vilä riisit mitä voi korjata yhdessä kun vain meneem kuin mennä myöhässä katsomaan mädäntynyttä peltoa yksin kun kaikki näkevät ja vihaavat sinua..... mitä ei korjatuksi saa.""

9 rakasta

10 välitä toisesta enemmän kuin itestäsi. teitä ei ole yksi vaan kaksi.

11 anna toisen elää elämää äläkä lukitse ketään neljän seinän sisälle. tehkää myös omia juttujanne! yhdessä ja yksin!

12 ole kiitollinen siitä että sinulla on joku 

13 ruoho ei ole vihreämpää toisella puolen. ei ole sellaista asiaa mitä ei saa korjatuksi :)

14 kysy puolison kuulumisia

15 mitä jos kumppanisi kääntäisi selkänsä ja ei haluaisi enää nähdä sinua.. ei ehtisi,olisikiire kavereiden kanssa, olisi sitä tätä miltä sinusta tuntuisi? arvostakaa toisianne!!!! niin myötä kuin vasta mäessä!parisuhde on iso asia..ei pieni!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat