mies ja strippiklubi

apua kaipaava

Olen tässä useamman kuukauden ajan tapaillu yhtä miestä, mutta itse en ole toistaiseksi valmis seurusteluun. Mies kyllä olisi on sanonut useasti. Tässä taannoin hän kertoi, että kaverit on suunnitellu menevänsä strippibaariin ja hänet on pyydetty mukaan. Hän kysyi että mitä mieltä asiasta olen. Vaikka mun olisi tehnyt mieli sanoa, että en todellakaan hyväksy asiaa millään tasolla. Sanoin että se on ihan sun oma päätös että ihan miten itseä huvittaa. Muutenkin sanoin että se on jokaisen oma asia mistä tykkää jne. Naurahdin jopa asialle mutta kumminkin mies sanoi, että ei aio mennä koska ei halua ns pilata meidän välejä, että on sen aikaa sitten muualla. Kuitenkin mulle jäi tästä tosi ikävä fiilis koska en pystynyt kertomaan totuutta ja vaikka tämä mies sanoi että ei  aio mennä niin mua ahdistaa silti. Tuskin kukaan aikoo sen aikaa yksin juoda ja muutenkin kännisenä on helppoa lähteä kavereiden mukana. Mul on jopa tunne että jos se sinne eksyy niin en enää halua nähdä sitä. Saatan ehkä omistaa maailman huonoimman itsetunnon vaikka tavallaan ei ole mitään syytä. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?Ja miten ite toimisitte tässä tilanteessa?Ehkä pieni juttu muille mutta itelle todella hermoja vievä:/

Kommentit (1)

Lenune

Luulenpa että olet ihan oikeassa, ettet ole valmis seurusteluun... 

Siulla on tuon perusteella todella huono itsetunto. Mies vaikuttaa helvetin fiksulta ja luotettavalta, kun kertoo sinulle tuollaisesta suunnitelmasta ja vielä sanoo, ettei mene, koska ei tahdo loukata sinua. Luulen että mies myös huomasi todellisen mielipiteesi, huolimatta siitä mitä asiaan sanoit. 

Mä haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää, mikset haluaisi enää tavata miestä, joka on käynyt strippiklubilla? Ette vielä seurustele, joten hän ei ole periaatteessa tilivelvollinen menoistaan. (Plus suomalaiset stripparit on aika rumia :D) Eri asia, jos seurustelisitte ja mies kävisi ehkä salaa siellä...

En tarkoita pahaa, mutta sun pitäis tosiaan hoitaa oma itsetuntos kuntoon, ennen seurustelua, koska pidemmän päälle tuollainen rasittaa vain suhdetta. Jos et uskalla edes kertoa oikeaa mielipidettäsi miehelle niin se rassaa sinua koko ajan. Kannattais ainakin ensimmäisenä kertoa se miehelle tai ehdottaa vaikka että näkisit hänet sitten sinä iltana jossa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat