Melko Karvaiset mihet

TummanRuskeatKarvat

Mitä mieltä olette, kannattaako stressata ihokarvoista. En mielelläni haluaisi ajaa muuta kuin parran ja trimmata alapään. Olen muuten ihan hyvännäköinen, mutta keskiverto 20 vuotiasta karvaisempi. En ole kuitenkaan liian karvainen vaan semmonen David Hasselhoff karvainen:

http://2.bp.blogspot.com/_V2GF7zO6_M8/SUkkFQoR81I/AAAAAAAAAQc/mDa_0d8h6NM/s1600-h/hasslehoff.jpg

No ehkä ne karvat ovat vähän ohuemmat, mutta ne on hiukan levittäytyneempiä. Itse en näe niitä rumina, mutta haluaisin naisen näkökulmaa tähän.

Ovatko tuommoinen James Bond määrä ihokarvoja käsissä, rinnassa ja vatsassa hyvännäköistä, neutraalia vai olisiko minun pitänyt syntyä 60 luvulla.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse ensin kuvittelin, etten pitäisi karvaisista miehistä ja olinkin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka oli yhtä karvainen kuin kananmuna :D

Mutta nyt kuitenkin olen läpeensä ihastunut mieheen, joka on hyvin maskuliininen, ja joka on karvainen. Oikeasti, tuo Hasselhoff-karva on vielä pientä ko. miehen kohdalla :) Mielestäni hänen karvaisuutensa on oikeastaan upean näköistä, jokin siinä minua viehättää... Tosin, hänen suhteensa mielestäni koko paketti on upea, joten olen ehkä puolueellinen tässä tapauksessa :)

Mutta eiköhän vastauksia ole monia, osaa karvaisuus viehättää, osaa yököttää. Toisaalta myös karvaisuuden asteita on erilaisia, ja jos karvat ovat "hyvällä maulla" kasvaneet eli eivät länteittäin tms. hassusti, niin miksipäs niitä ei säilyttäisi. Muutenkin minusta on outoa, jos mies sheivaa muun kuin parran (okei, tykkään siisteistä alapäistä).

Pidä karvasi! Jos naiset ihastuvat sinuun ihmisenä, niin heitä ei karvat haittaa. Nehän ovat kuitenkin osa sinua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat