Neuvoja ja kokemuksia

Seuraa 
Liittynyt21.7.2012

Hei, olen tapaillut jo 5 kuukautta erästä miestä. Tapasimme baarissa, mutta olimme sitä ennen nähneet joskus töiden merkeissä toisemme. Nyt on alkanut tuntumaan, että suhde ei etene mihinkään. Tai siis oikeastaan tuntuu, että mies on kanssani vain seksin takia. Olimme tavanneet pari kertaa ennen kuin päädyimme sänkyyn. Tällä hetkellä tapaamme viikon parin välein ja viestittelemme toisillemmme. Nyt viime aikoina on tuntunut että ne tapaamiskerrat päätyy aina seksiin. Viestittelemme toisillemme ja hän kyllä kyselee kuulumisiani, mutta tuntuu vain että hän ottaa yhteyttä minuun etenkin silloin kun tekee mieli. Lähtökohta on siis tämä, että olen häneen ihastunut ja haluisin ehkä hänestä jotain muutakin kuin seksiä toisin kun hän minusta. Mies siis haluaa vain seuraani seksin takia. En oikein tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, ja miten olette ratkaisseet asian?

Kommentit (1)

tiijuli

oon ite just samanlaisessa tilanteessa tällä hetkellä... ja miettiny oon, että jos kokonaan lopettais tuon yhteydenpidon ja muun kivan. Tosin päätös on vaikee, koska itsellä tunteita tätä miespuolista henkilöä kohtaan. huoh, saa nähdä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat