Voinko olla raskaana!

fehh

Voiko jälkiehkäisypillerien tuottama tyhjennysvuoto olla ''oikeat menkat''. Eli tyhjennysvuoto tuli n 1-2viikkoa jälkiehkäisyn otosta. Tyhjennysvuoto kesti 5-7pv ja vuoto tuli lähes samaan aikaan mitä oikeiden menkkojen olisi pitänyt tulla?  Pelkään silti olevani raskaana ja viimeisestä yhdynnästä on siis noin 4 viikkoa. En ole tehnyt raskaustestiä. Mutta onko syytä huoleen jos jotain vuotoa on kuitenkin tullut?

Saanko sitten ilmaista raskaustestiä jos varaan aikaa neuvolan vastaanotolle ? auttakaa

Kommentit (7)

ijhih

COSMOPOLITANIN KESKUSTELUPALSTA EI OLE RASKAUSTESTI. Jos lukisit vielä kerran läpi sen jälkiehkäisypillerin tuoteselosteen, voisit ehkä tajuta jotain. 

Turhapuro

No hauskinta tässä on se, että useampikin tuntuu luulevan että joku foorumin kuluttaja tietää onko raskaana vai ei. Hei Haloo..

ujo

jotain nuorempia saattaa jännittää - suorastaan pelottaa mennä  hakemaan se testitikku sieltä apteekista. jopa minä, melkein 25 v. saattaisin tarvita ensin vähän rohkaisua cosmosisaruksilta :)

??

Voinko olla raskaana, vaikka menkat alkoivat? Kun oon lukenu nuista valekuukautisista.. Ja epäilen silti että olen raskaana, koska on ollut vahva tunne siitä että olen. Ja aluksi tuli semmosta rusertavaa ja vähä seassa kirkastakin ja vuoto ei ole muutenkaan nyt niin runsasta kuin yleensä on, itse asiassa paljonki vähäisempää. Nytten ei ole edes minkäänlaisia kipuja. Mulla on aina ollut kovat menkka kivut...

On ollu semmosta nippailua kipua alavatsassa, väsymystä ja ruokakaan ei oo oikein maistunu. Kipeekään en oo, eikä olo ole semmonen että olisin kipee jotenki...

Joten kannattaako mun tehdä raskaustestiä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat