Hopottajat =)

kirss

Oletko kuullut Hopottajista? Kyseessä on Hopottajat-suosittelupalvelu, jonka kautta pääsee testaamaan tuotteita tai palveluita ja kertomaan niistä sitten eteenpäin. Haluatko mukaan?

Klikkaa linkkiä ja rekisteröidy!

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=6789&sha=b17b66bd2076ddb464f812c59e8c507fb48aeec7

Hopottajat ovat vuodenvaihteessa uudistuneet ja kevään aikana on ollut menossa usempikin mielenkiintoinen kampanja.

Kampanjoihin osallistumalla kerää pisteitä, aktiivisimmat hopottajat palkitaan kuukausittain. Houkutteleeko? Käyhän tutustumassa.

Suosittelukoodini on HOP6789, tällä koodilla minä saan pisteitä uusien hopottajien liittyessä mukaan. Iso kiitos, jos tätä käyttäisit.

Koodilla H5342D uudet rekisteröityneet Hopottajat saavat heti 500 pistettä tilelleen.

Itse olen ollut hopottamassa mm. Muksun uusia puuroja, Vaasan uusia näkkäreitä ja hapankorppuja, Keijuriinia ja nyt uusimpana God Morgon Bifido -mehuja. Tarjolla olisi ollut myös mm. Viaplay-kampanjaa, jotain hiusväriä yms. mutta niissä en ollut mukana, sillä en sopinut kohderyhmään. Pakko ei ole kampanjaan lähteä, jos se ei itselle tunnu sopivan. Koko touhu on ilmaista ja hauskaa, sopii hyvin myös kotiäidin "harrastukseksi".

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat