mahdollinen raskaus?

typsykkä

Olen syönyt yaz merkkisiä e-pillereitä nyt 2 kk ensimmäisen kuukauden 4 lume pillerin aikana harrastin suojaamatonta seksiä jossa mies laukesi sisälleni ja nyt kuukautiset ei oo tullu niitten 4 lume pillerin aikana. onko mahdollista että voisin olla raskaana?

Kommentit (7)

tarmo

COSMOPOLITANIN KESKUSTELUPALSTA EI OLE RASKAUSTESTI. Mene apteekkiin hakemaan sellainen. Ainahan raskaus on mahdollinen suojaamattoman seksin seurauksena, mutta ei täällä kukaan osaa todennäköisyyslukuja sinulle kertoa.

Lenune

Ainakin mulla nuo Yazit aikanaan oli vähän epävakaat sillein, että välillä menkat alko vasta seuraavien ei-lumepillerien aikana.(Kyllä noiden pillerien pitäisi suojata raskaudelta, vaikka ei kumia käyttäisikään, ite en ainakaan ikinä käyttäny pillerien aikaan, edes lumepillereiden aikana. Enkä nykyäänkään, kun on ehkäsyrengas, vaikka renkaassa tauko on vielä pidempi ku pillereissä.) Mut kannattaa se tietysti testillä varmistaa, onhan näitä kuultu, että pillereistä huolimatta tullu raskaaks.

apua?

Heissan! Halusin alkaa kyselemään tällaisesta asiasta kuin raskaus. Eli olin yhdynnässä noin 3,5 viikoa sitten ja unohdin ottaa e-pillerin. Muistin ottaa pillerin vasta, kun yhdynnästä oli kulunut n. kaiksi päivää.. Kuukautiskiertoni oli noin puolessa välissä ja nyt ajatus pyörii mielessäni, että voisinko olla mahdollisesti raskaana? Kuukautiset olisi(?) alkaneet reilu viikko sitte, mutta jouduin siirtämään ne kuukauden päähän tärkeän menoni takia. Olen huomannut, kuinka minua palelee tosi usein, pahaa ja etoavaa oloa on ollut ja janottaakin suunnilleen kokoajan. Ja pienet asiat ovat saaneet itkemään. En ole uskaltanut tehä testiä.. Kannattaisko odotella seuraavat kuukautiset ennen testin hankkimista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat