Yaz e-pillerit. Nopeasti vastausta pliis!

Robisss-

Tänää sain, ja myös alko menkat tänää. Kierron 30 päivänä. Aattelin nyt ottaa ekan pillerin (en oo siis ikinä käyttäny aikasemmin e-pillereitä.) Mut en osaa kiinnittää noit tarroja! Miks siin on enemmän noit 'liuska tarroja' ku noit lääke liuskoja.. En osaa oikee selittää, mut tänää on perjantai eli otanko tosta mis lukee alotus nii yhen nyt..? Koska tos ohjeessa lukee et ku ottaa kierron ekana päivänä pillerin nii teho alkaa heti, joten pakko saada aikaseks ottaa nyt se. Mut tos on aina 28 pilleriä yhessä paketissa. Mulla on 3 pakettia ku sain ne heti. Eli sitku yhest loppuu se vika nii avaan sit toisen heti seur. päivänä? Neuvokaa avutonta. Yritin ohjeita lukee mut niiiin sekavaa.. :D nii ja mun kierto on vähä sekasin kai ilmeisesti ku jouduin ottaa 2 kk sit jälkiehkäsypillerin.  Normisti alkas 24 pv, mut tänää alko 30 päivänä. Oon myös ottanut jälkiehkäsyn tota viimestä aikasemmin puolisen vuotta sitten, sitä ennen mun kierto oli 29 pv aina. Mutta sen je jälkeen se vaihtu 24 päivään. Ja on ollut se tähän asti, taino nyt alko 30pv.. Mietin vaa ku jos seuraavat ei tuu 24 pvja noit pillereit on yhes paketis 28?

Kommentit (1)

anskumä

Niitä liuska tarroja on sen takia siinä paljon, koska jokaisella voi olla eri aloituspäivä. Esimerkiksi kun tänään alotat sen liuskan valitset noista tarroista, sen mikä alkaa perjantailla. Sen tarran sitten liimaat siihen pillereitten yläpuolelle missä lukee "Kiinnitä viikkotarra", sen avulla pystyt seuraamaa ootko muistanu ottaa pillerin joka päivä. Ja kyllä eka pilleri otetaan siitä missä lukee "aloitus". Ja aina kun oot syöny listan loppuun, otat seuraavana päivänä jo uudesta listasta pillerin, koska näitä pillereitä käyttäessä ei ole minkään laisia välipäiviä. Kiertosi tulee mukautumaan pillereiden kanssa, joten kiertosi tuskin enää tulee olemaan sama kuin aikaisemmin. Toivottavasti auttoi edes hieman !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat