APUAAPUA!

Helpme

Ihan ekana että älkää lytätkö mua ihan lyttyyn. 

Ollaan seurusteltu 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Olen syönyt kohta vuoden yaz-yhdistelmäpillereitä ja olen syönyt kaikki oikein. Esileikin aikana poikaystävä tulee sisälleni ilman kumia mutta käytetään seksin aikana suurimmaksi osaksi kumia. Menkat mulla oli viime viikolla ja nyt pari päivää sitten tunnustelin mahaa ja se tuntui ihmeellisen kovalle ja tästä tulikin järkyttävä ajatus mieleen... olisinko raskaana? tiedän että tää kuulostaa vainoharhaselle mutta onha siinä pieni mahdollisuus. Poikaystäväni on yrittänyt vakuutella, etten ole pistänyt aikaisemmin asiaa merkille että mahani on kova eikä mulla ole mahassa kauheasti edes mitään ylimääräistä eli voisikohan kyseessä olla vatsalihakset... joita kyllä epäilen.. Lisäksi mun paino on laskenut lyhyen ajan sisään pari kg.

Sitten kun mulla on laktoosi intoleranssi, ja syön välillä maitotuotteita niin voihan se johtua siitäkin, eikä mulla ole tullut minkäälaisia muita raskauden oireita.

SILTI, olen aivan paniikissa!!

Kommentit (2)

elin

Ota ihan rauhassa, aika epätodennäköistä tulla raskaaksi kun syöt e-pillereitäkin. Ja sanoit, että sulla oli juuri menkat, eli ei sulla oo vielä ehtinyt olla ovulaatiota tai se on just ollu. Eli ei sul vielä pitäsi mitää tuntua missään.

Marketeista saa liuskatestejä, eli jos vielä vaivaa niin osta sellainen :)

(ps. hedelmöittymisestä menee 2 vkoa kun alkaa erittyyn tiettyä hormonia virtsaan, eli sitä ennen raskaustestissä ei näy mahdollista raskautta, toisin sanoen odota 2 vkoa ja teet sit ;) )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat