Eka hot yoga-tunti

Kommentit (5)

Susan

Vaatteet ja saunalämpötilat ovat kyllä huono yhdistelmä. Nakuna tuo voisikin olla ihan kivaa kun ei olisi niin märkä olo. Hikisillä vaatteilla kun on tapana liimautua ihoon niin miellyttävällä tavalla. :D Täytyy varmaan alkaa saunassa joogailla kun muuten tuskin alasti onnistuu. :B

Vierailija

:D heh joo sanos muuta. Kaikilla oli omat isot pyyhkeet mukana niin helpotti huomattavasti oloa kun sai hieman kuivattua oloaan mukavammaksi. :D 

Katja

Ihan mielenkiintoinen kokemus varmaan oli ja tulipahan ainakin kokeiltua, jos ei muuta. Ite oon niin kankea, että en voi kuin haaveilla joogasta...

Ajattelin vielä kysyä, että mitä shampoota+hoitoainetta käytät, entä mitä muotoilutuotteita ja -laitteita? Hiuksesi ovat täydelliset! Joku kosmetiikkapostaus olisi myös kiva, esim. mitä tuotteita käytät kasvojenhoitoon?

Vierailija

Heh no niinpä, niin moni tuttu on puhunut tuosta hot yogasta niin onpa ainakin kokemusta rikkaampi. :) 

Hih ja tiedätkö olen niin laiska hiuksieni suhteen, tällä hetkellä shampoo ja hoitoaine löytyvät garnierin peruskaupan valikoimista. Jostain syystä itse en ainakaan omille hiukselleni huomaa minkäänlaista eroa käytänkö todella kalliita shampoita vai halvempia vaihtoehtoja. Hih ja hyvä niin. :) Ja yleensä suihkuttelen vain hieman kuumalta suojaavaa ainetta ja suoristusraudalla teen laineita hiuksiini miten sattuu ja se on siinä. :) Voikun olisin jokin suuri salaisuus jaettavana hiustenlaiton suhteen. Mutta kosmettiikkapostaus laitetaan myös tulemaan! :)

Susan

Kokeilin tämän innoittamana joogailla saunassa. En nyt mitään perinteisiin saunalämpötiloihin asti lämmittänyt vaan n. 40-50 asteen kohdille. Lämpö avasi lihaksia mukavasti ja pääsi nopeammin vauhtiin. Oli omalla tavallaan aika meditatiivinen ja silmiä avaavakin kokemus kun vaatteita ei ollut ja pääsi jotenkin lähemmäs omaa kehoaan. Teillä ei taida siellä paljon saunoja asunnoissa olla mutta suosittelen kokeilemaan nakuna joogaamista jos et sitä ole vielä tehnyt.

Kiva lukea näitä juttujasi. Olet todella kaunis ja ihanan energinen. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat