Sinkkumies ja kissa

Gordon

Olen 24-vuotias mies ja noin puolivuotta sitten ollessani juoksulenkillä löysin ojasta sinne hylätyn kissanpennun. Koska enhähn voinut sitä sinnekkään jättää niin otin kissan mukaani ja se on ollut luonani siitä asti. Jostain syystä kun tapaan uuden naisen niin he tuntuvat menettävän kiinnostuksen minuun kun kerron, että omistan kissan. Kerran kun toin yhden naisen kämpilleni hän purskahti nauruun nähdessään, että omistan kissan.

Haluaisinkin kuulla naisten mielipiteitä. Onko teistä kissan omistaminen turn-off tai muuten vain liian naisellista miehelle? En todellakaan ole kissasta luopumassa, mutta kiinnostaisi vain tietää, että ovatko nämä naiste olleet yksittäistapauksia vai pitääkö tälläiseen kohteluun tottua :( Minäkun kuvittelin, että naiset pitäisivät yleensä lemmikeistä....

Kommentit (10)

Chu

Jotenkin en osaa uskoa että kissalla voisi olla mitään negatiivisia vaikutuksia suhteisiin. Ellei tytöt sitten ole olleet allergisia.

En tasan taatusti ole ainoa nainen jonka mielestä lemmikki miehellä (ja varsinkin se vastuunottokyky jota se ilmentää!) on 100% TURN ON. Veikkaan että se vetoaa naisen vaistoissa siihen osaan joka hakee (alitajuisesti, älä säikähdä) lapsilleen potentiaalista isää, jolloin mies joka osaa ottaa vastuuta eläimestä on todella kuumaa kamaa parisuhdemielessä. Ja kun lemmikki on niinkin hellyttävä kuin kissa, on vaikea kuvitella etteikö se hurmaisi naista kuin naista. Poislukien ne allergikot ja vannoutuneet koiraihmiset.

Ei, kyllä lemmikki miehellä on yksinomaan plussaa!

-Carolina

Turhaan olet huolissaan :) kuten edellinenkin kommentoija sanoi lemmikin omistaminen kertoo vastuullisuudesta ja jollain tavalla myös hellyydestä, tai ainaskin itse koen asian näin. vaikka voisin sanoa itse olevan koira ihminen niin ei se millään muotoa haittaisi jos miehellä sattuisi olemaan kissa. Jotenka voisin väittää että olet vaan törmännyt harvinaisiin naisiin jotka eivät ole tajunneet mitä menettävät. joten unohda murheet moisesta asiasta ja eikun etsimään naista joka ymmärtää kissan olevan vain hyvä asia  :)

Vierailija

Onnittelut hienosta eläinsuojeluteosta ja kyvystäsi käyttää maalaisjärkeä pelastaessasi hylätyn kissanpennun ojasta. Olen nainen ja joutunut samanlaiseen tilanteeseen, eipä siinä tosiaan muuta voi tehdä kuin ottaa rauhallisesti pentuparka mukaansa ja alkaa ottaa selvää sen hoidosta!

Minusta sinä osoitat selväjärkistyyttä, vastuuntuntoa, oma-aloitteisuutta ja muista huolehtimisen taitoa! Sinunlaistasi miestä jokainen nainen kunnioittaa ja juuri sinunlaisiasi miehiä naiset etsivät!

Sanonta kuuluu jotenkin näin...

Vasta sen jälkeen kun mies tuntee kissoja, hänellä on suuremmat mahdollisuudet ymmärtää naista

: )

Vierailija

Omasta mielestäni olisi ihanaa jos miehellä olisi kissa enkä oikeastaanmuista eläimistä miehellä välittäisikään. Mulle turn off oisi jos paljastuisi että miehellä on koira, sellaisen kanssa kun en tulevaisuudessa haluaisi missään nimessä elää. Joku chihuahua vielä menisi mutta siitä isommat koirat on big no-no. Kissat taas on ihania! <3 :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ehkä tässä kyseessä olleet koiraihmiset, jotka ei kissoista tykkää tai jotain. En kyllä ymmärrä. En näe mitään syytä nauraa kissan omistamiselle. Jos kissoista ei tykkää niin luulisi reaktion olevan toisenlainen. Esim. iljetys tai pelko kissaa kohtaan. Niinkuin nämä tytöt olisivat olleet sitä mieltä, että kissan omistaminen on jotenkin noloa. En ymmärrä ollenkaan. Ei sellainen tyttö kyllä sinua ansaitse, joten turha murehtia :)

Vierailija

Hahah, tuttu juttu täälläkin päin...

Olin pari vuotta sitten harkitsemassa kissan hankintaan ja kun kysyin neuvoa naispuoliselta työkaveriltani, joka on tunnettu kissojen ystävä, niin hän tyrmäsi ajatuksen täysin. Kuulemma mikään ei vihjaa naiselle enempää potentiaalisesta sarjamurhaajasta, raiskarista, pervertikosta kuin mies joka asuu yksin kissansa kanssa :D

Kuitenkin tällä palstalla tuntuu mielipide olevan erillainen, niin ota sitte selvää. Ehkäpä naiset kuitenkin alitajuntaisesti hakevat luolanaisen aivoillaan jonkinlaista rautaa pumppavaa alfaurosta sen kotona nyhjäävän kissa-nössön sijaan :D

Vierailija

no huh huh, itse kihertelisin ilosta, jos tapaamallani miehellä olisi kissa tai ihan mikä muu lemmikki tahansa!  Eihän eläimen omistava mies voi olla hirveän huolimaton renttu! en ymmärrä tuota naisten reaktiota, taitavat olla jotenkin pinnallisia tai elää joissain omissa kuvitelma-maailmoissaan.

ainoa mikä tulee mieleen on se, että nämä naiset hakevat yhden illan juttuja ja kokevat eläin-miehen olevan kunnollinen ja seurusteluainesta, joten eivät halua koskea sellaiseen.

Vierailija

Itse olen myös sinkkumies jolla on kissa, eikä siitä kyllä ole koskaan ollut haittaa naisten kanssa päinvastoin. Enkä edes ymmärrä mitä noloa siinä voisi olla jos omistaa kissan. Enemmän minua hävettäisi esim. se jos joku tietäisi, että luen Cosmon foorumia silloin tällöin... :D

Vierailija

Se saattais naurattaa mua koska niin moni parikymppinen nainen hankkii kissan tai pari, harvemmin miehet tekee niin. Mutta oikeesti toi olis mulle vain hauska ylläri, tykkään kissoista tosi paljon, enkä usko eläimistä pitämisen olevan sukupuoliasia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat