Epävarma mies?

Vierailija

Eli syksyllä tulee vuosi siitä, kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan. Minua häiritsee suunnattomasti se, ettei hänen perheensä tai kaverinsa tiedä minusta(ellei oteta huomioon hänen exäänsä). Hänet on jätetty edellisissä suhteissa ja ne ovat olleet hänelle kova pala. Tuntuu, että hän häpeää minua yli kaiken(meillä on ikäeroa jonkun verran, mies vanhempi). Tunnen itseni todella ulkopuoliseksi kaikesta.  Tiedän, että minun pitäisi jutella hänen kanssaan asiasta, mutta sitten tuntuu, että painostan häntä ym. Ja olen tosi ujo puhumaan vakavista asioista. Olen vain ajatellut, että sen aika tulee sitten kun on tullakseen. Se ei häiritse minua silloin, kun olemme yhdessä ja vietämme aikaa. Sitten kun se häiritsee, en muuta tee kun surkuttele asiaa itsekseni. Hän vähättelee itseään kokoajan, sanoo etten saisi kiintyä häneen, enkä myöskään ikävöidä. Tulen surulliseksi siitäkin. En tiedä mitä tekisin, jos menettäisin hänet. Minua itseänikin on loukattu todella pahasti edellisissä suhteissa.. 

Häpeääkö hän minua oikeasti? Vai onko epävarmuutta?

Onko kohtalontovereita?

Voisin tietenkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja puhua!

Kommentit (3)

prrrr
Seuraa 
Liittynyt3.6.2012

Vaikea tilanne ...Ei kannata pyöritellä asiaa vain mielessään, että ei rakenna vääriä johtopäätöksiä! Joten ota asia vain rohkeasti puheeksi! :) Jos suhde on vakava, miehelle tulee tuskin yllätyksenä että haluat tutustua myös hänen läheisiinsä.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Itse seurustelen suhteessa jota emme kuuluta maailmalle. Asiasta tietää juuri ne keiden kuuluukin. Kyseessä myös vanhempi mies (+lapset). Vuos olemme nyt tunteneet. Siitä en osaa sanoa kauan seurustelleet. Mutta kauan meni ennen kuin kukaan tiesi mistään mitään. Pääasia että me tiesimme missä mennään- Nyt ollaan pikkuhiljaa siirrytty näkemään myös toistemme ystäviä/perheitä jne. Kyllä se siitä ajan kanssa jos on tullakseen. 

Kannattaa kysyä miehen motiiveja tuohon. Koskaan ei voi tietää miksi toinen tekee mitä tekee jollei kysy. Kaikki muu on spekulointia.

Vierailija

Kiiitos todella paljon vastauksista! :) Ajattelin nyt rohkaistua ja ottaa jotenkin asian puheeksi! Mutta vähän erillälailla.

Mellyaww, Olen itsekin tuota mieltä. Tietenkin voi olla silti onnellinen, vaikkei kuuluttaisikaan suhdetta koko maailmalle. :) Kaipa mieheni mielestä hänen exänsä kuuluu siihen, keiden kuuluu tietää meistä, mutta ei sitten kukaan muu... :D Tätäkin ihmettelen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat