Ristiriitainen mies?!

Vierailija

Elikkäs tilanne ja ongelma olisi seuraavanlainen..

Olemme poikaystäväni kanssa tunteneet reilu 7 kk, ja seurustelleet ns. "virallisesti" melkein pari kk. Elämmä ainakin toistaiseksi etäsuhteessa mutta tänä syksynä asiaan olisi tulossa muutos, jolloin minä muutan paikkakunnalle, jossa hän asuu.

Ristiriitaa suhteeseen, tai lähinnä minun päähäni luo tämä: hän puhuu kavereilleen toista ja minulle/muille toista. Esimerkkinä sanottakoon, että hän keskusteli miespuolisen serkkunsa kanssa facebookissa (hieman ns. virallisen seurustelun alkamisen jälkeen) siitä, kuinka viime vuodet, jotka hän vietti sinkkuna oli hänen elämänsä parasta aikaa ja kuinka hän on omien sanojensa mukaisesti "ajautumassa uuteen suhteeseen :( :D :D". Mitä tästä pitäisi ajatella?

Ristiriidan luo se, että hän on avoimesti kirjottanut facebookkiin kaikkien nähtäväksi esim. siitä, kuinka kävimme yhdessä romanttisella iltäkävelyllä.. ja kyllä, hän käytti sanaa romanttinen. Minun kanssa tämä mies on ihana, hellä, suukottelee ja halailee paljon ja kertoo usein tykkäävänsä minusta paljon, mutta "rakastan sinua"- lausetta en ole vielä kuullut, mutta uskoisin senkin tulevan pian, vaikkei sillä mikään kiire olekaan. Itse voin sanoa rakastavani häntä, vaikken sitä ole hänelle vielä uskaltanutkaan kertoa. Hän selvästi välittää minusta mutta haluaa edetä hitaasti, eikä tässä mikään kiire olekaan. Hän on ollut mielissään puheistani muuttaa samalle paikkakunnalle. Jos olemme menossa jonnekin tai joku kysyy häneltä mitä hän on tehnyt, niin sieltä tulee se ihana "me"; "me tullaan", "me ollaan tehty sitä ja käyty tuolla" yms. Hän siis selkeästi ajattelee meitä pariskuntana. Hän on sellainen mies, joka on uskollinen, ihana, hellä ja huolehtivainen ja hän esittelee minut tyttöystävänään uusille ihmisille.

Eniten tosiaan häiritsee tämä ristiriita; onko se vain niin, että pojat on poikia ja kavereille ei voi tuollaista ns. lällyjä puhua tytöistä joiden kanssa seurustelee/tapailee? Kavereille ei voi puhua tyttöystästään ns. nätisti? Onko se vain tätä jätkien välistä machoilua tai muuta vastaavaa?

Ikää itselläni on 22 ja poikaystävälläni 24, että mistään teinikommelluksista ei ole kyse.

Onko kyse vain tästä pojat on poikia, vai mistä? Stressaanko liikaa näitä sanoja hänen serkulleen? En ole asiasta hänelle itselleen puhunut..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat