Luottokavereita Tampereelta!

tiiak

Vuonna -91 syntynyt nuori nainen tarvis kavereita Tampereelta. Muutto tässä just meneillään, avomiehen kanssa siis. Tampereella ei ketään tuttuja ja siispä tahtosinkin tutustua ihmisiin, joiden kanssa voisin jakaa elämääni ja touhuilla kaikenlaista. 

Koen olevani äärimmäisen luotettava ja arvostan tätä myös muissa ihmisissä. Haluan ystävän, jonka kanssa voin kierrellä kauppoja ja istuskella kahvilla, mutta yhtä hyvin myös kertoa iloja ja suruja sekä kuunnella toisen huolia. Iällä ei nyt niin suurta merkitystä ole, mutta toivoisin että olisit asettunut aloillesi eikä viikottainen baarissa notkuminen ole sinun juttusi. Plussaa on jos seurustelet niin voitas yrittää saada myös "parisuhdeiltoja" aikaan. Mutta tämä ei siis todellakaan pakollista =) 

Laitappas meiliosoitteesi nii laittelen spostia =)

Kommentit (15)

ansku

[quote author="tiiak" time="18.07.2012 klo 02:00"]

Vuonna -91 syntynyt nuori nainen tarvis kavereita Tampereelta. Muutto tässä just meneillään, avomiehen kanssa siis. Tampereella ei ketään tuttuja ja siispä tahtosinkin tutustua ihmisiin, joiden kanssa voisin jakaa elämääni ja touhuilla kaikenlaista. 

Koen olevani äärimmäisen luotettava ja arvostan tätä myös muissa ihmisissä. Haluan ystävän, jonka kanssa voin kierrellä kauppoja ja istuskella kahvilla, mutta yhtä hyvin myös kertoa iloja ja suruja sekä kuunnella toisen huolia. Iällä ei nyt niin suurta merkitystä ole, mutta toivoisin että olisit asettunut aloillesi eikä viikottainen baarissa notkuminen ole sinun juttusi. Plussaa on jos seurustelet niin voitas yrittää saada myös "parisuhdeiltoja" aikaan. Mutta tämä ei siis todellakaan pakollista =) 

Heiii! meilaahan miulle :) ansku990@gmail.com 

jonskuli
tiiak

laitappa vaikka meilii :) johanna.soinio@hotmail.com

Hannnan

Viestiketjun aloittaja ja muutkin voi pistää myös minulle spostia, tai pyytää suoraan Fb:ssä kaveriksi: hanninen.hanna@hotmail.com :)

Olen pian 20v täyttävä, juuri Tampereelle muuttanut nuori nainen. Mukava, luotettava ja kaikessa mukana -tyyppi. :) Olen työelämässä ja asun itsekseen, mutta seurustelen.

rkka

mullekin voi lähettää s-postia! niin viestiketjun aloittaja kuin muutkin :) rkkamoi@gmail.com

olen juuri 21v täyttänyt shoppailua, blogeja sekä hyvää seuraa rakastava neiti :) olen sosiaalinen, luotettava ja mukava. kerron vaikka sitten lisää, jos joku innostuu lähettämään mulle tota s-postia :)

Miranlainen

Hoi!

Oon 22-vuotias, itsekkin melko vasta Tampereelle muuttanut.

Asustan kaksin kihlatun kanssa ja vaikka pidänkin yhteisistä illoista, rupeaa

jo pelkkä hänen seuransa kyllästyttämään :)

Meiliä voipi laittaa osotteeseen giigu7@hotmail.com

sanna

Moikka! :)

Myös mulle saa meilailla sannasyrja@hotmail.fi :) Olen asunut Tampereen seudulla koko ikäni joten osaan esitellä Tamperetta ja kertoa mistä mitäkin löytyy jos tarvetta :p Olen -92 syntynyt ja olen juuri muuttamassa poikaystäväni kanssa saman katon alle.

Jonzku

Heippa! Oon 20 vuotias nuori nainen, asustelen tampereella. Asustelen mieheni ja poikani kanssa, joka on tällä hetkellä 6kk. Itselläni ei kanssa ole tuttavia tampereella sillä muutin tänne tammikuussa vaasasta. Minne päin tamperetta olet muuttanut?

Olen luonteeltani sosiaaline, luotettava ja positiivinen. Aluksi saatan olla hieman ujo, mutta kun opin tuntemaan niin en osaa olla hiljaa :D Tykkään kierrellä kirpputoreja ja kävellä siellä täällä ja puhua niitä näitä! :) En polta enkä käytä alkoholia lähes ollenkaan, baareissakaan en käy lähes ollenkaan.

zonna_@hotmail.com

Nanna

Moi! Täällä kirjoittelee 21-vuotias tyttö, joka on juuri muuttamassa Tampereelle opiskelujen takia (yksin siis) eikä tunne kaupungista kuin muutamia ihmisiä. Siksi olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, joiden kanssa voisi puuhastella kaikkea mukavaa ja jutustella niin syvällisistä kuin pinnallisistakin jutuista :) Mikään hirmuinen bilehile en ole, en erityisemmin notku baareissa enkä juuri käytä alkoholia. Sen sijaan tykkään esimerkiksi kierrellä kaupungilla, istua kahviloissa, käydä lenkillä ja muutenkin liikkua, harrastaa kaikkia taidejuttuja ja muuta jännää. Luonteeltani olen ehkä pikkuisen ujo mutta kuitenkin aika sosiaalinen, luotettava, utelias ja innokas kokeilemaan esim. uusia harrastuksia ja muutenkin tekemään kaikkea uutta.

Mailia saa lähettää osoitteeseen nanskiina@windowslive.com :)

Sunshine_1702

Moi!

Olen 24-vuotias nainen ja olen asunut nyt vähän yli vuoden Tampereella. Joten itsekin etsin kavereita juuri vaikka shoppailuun, baareiluun, lenkille, reissaamiseen jne. Asun Tampereella avomieheni ja 3 kanin kanssa.

Laita spostia sunshine1702@luukku.com jos kiinnostuit! :)

Jaanah

Moi! Täällä 24-vuotias tytöntylleröinen etsii uusia ystäviä Tampereen seudulta. haen ystäviä (naispuoleisia) shoppailuun, terassille, kahville, teatteriin, leffaan ja ihan mihin vain :) olen hyväsydäminen, empaattinen ja hyvä kuuntelija. Tykkään hirveästi ylläolevien asioiden lisäksi matkustelusta, opiskelusta, kesästä, huvipuistoista, keikoista, suklaasta, jäätelöstä ja eläimistä. Kirjoittakaa mailia osoitteeseen poweri_@hotmail.com tai lisätkää sillä osoitteella suoraan kaveriksi facebookiin niin jutellaan :)

Vierailija

Moikka! Täällä kohta 19-vuotias Tampereelle muuttava tyttönen. Mulla on Tampereella jonkin verran tuttuja, mutta olisi kiva saada uusia tuttavuuksia ja ystäviä.
En tykkää hirveemmin käydä baareissa, enkä muutenkaan käytä juuri ollenkaa alkoholia tms. Sen sijaan tykkään, shoppailla, tehdä ruokaa, liikkua ja piirrellä ja kattella leffoja.
Oon ilonen, sosiaalinen ja tykkään tutustuu uusiin ihmisiin.

Laittakaa ihmeessä mailia! (nette-tytto@hotmail.com) :)

elli

Kirjoittelin jo tuonne toiseenkin ketjuun, mutta kaippa sitä voisi tännekin samaisen viestin laittaa:

"Hiphei :)! Täällä myöskin yksi kavereita etsivä, rennolla elämän asenteella varustettu nainen. Kavereita haetaan viettämään aikaa niin baariin kuin parvekkeelle teen ja henkevien keskustelujen pariin. Itse asustelen aika lähellä keskustaa. Laita ihmeessä mailia; nuoralllatanssija@gmail.com"

Eli tosiaan rohkeesti laittaan mailia. Ite juttelen mielummin kasvotusten kun tietokoneen näppäimistön kautta, joten rohkeesti mailia niin lähretään kahville :)!

Tinttis

Moikka, tein nyt aikani kuluksi meille cosmotytöille oman ryhmän FB:seen, toivottavasti onnistuin :)
Ryhmän pitäisi löytyä nimellä "Tampereen tyttöjengi!", ja se on salainen, eli ryhmän ulkopuolisille näkyy vain jäsenten nimet.
Rohkeasti vain kaikki kirjoittelemaan :) Mulle voi laittaa myös suoraan mailia, vohvelitaivas@gmail.com

Vierailija

Täällä kirjottelee 18-vuotias neiti Tampereelta joka kans kaipais ystäviä :) Muutama kaveri täältä löytyy, mutta ois kiva löytää kaveri jolla olis aikaa ja tulis nähtyä vähän useemminkin kun nykyisten kaverien kanssa ei kauheen usein nähdä kun asuu niin kaukana ja opiskeleekin ihan eri puolella kaupunkia.

Oon tosi puhelias ja sosiaalinen ja innostun helposti kaikesta, joten eipä haittaa vaikka ei olisikaan samoja mielenkiinnonkohteita tai harrastuksia:)

glitterr@live.fi

Vierailija

Moii! Oon syntyny -94 ja pitkäaikainen poikaystävä löytyy! :) kuulostaa tosi kivalta noi ''parisuhdeillat'' ja ois kiva saada uusia kavereita!

Tykkään shoppailusta, eläimistä, elokuvista, liikunnasta ym. Oon tosi luotettava ja rentoa seuraa. :) Oon tosi puheliaski jote harvoin mun kaa tulee hiljasta hetkee! En juo ollenkaan, enkä polta, mutta hauskaahan voi pitää ilmankin? :)

Täs ois mun sähköposti  liveloveandlaught94@gmail.com  nii jutellaa lisää! Kaikki muukki saa toki lähettää meilii nii tutustutaa. Ikä ei oo tosiaa mikää iso juttu, tuun oikeestaa kaiken ikäisten kaa hyvin toimeen! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat