Lemppari farkut osa1

Kommentit (8)

Vierailija

Voi kiitos ihana <3 Kengät ovat kyllä aivan ihanat, Zarasta olen ostanut ne tänä kesänä. :) 

-heinie-

Noi on kyllä niin upeat farkut. Rennot ja samalla siistit :). Pitääpä tutkia zaran valikoimaa ensi kerran sinne päästessä. Farkkujen ostaminen on niiiin hankalaa :).

Vierailija

Kiitti! ja Joo kannattaa ehdottomasti jos mitoitus vain yhtään sopii. Suhteellisen halpoja ja kestävät vielä hyvin pesusta toiseen. :) 

S

Oijoi, täydelliset farkut! Just tuon tyyliset ois hakusessa. Zarassa on taas mulle aaivan liian pitkillä lahkeilla varustettuja farkkuja. Yhet oon sieltä ostanu ja niitä piti lyhentää ja kaventaa vaikka kuinka paljon. Ihmettelen vaan, miten ne sovituskopissa tuntu muka ihan sopivilta? :D Mutta tosiaan, farkkujen osto on ihan tuskaa.

Vierailija

Kiitos <3 Joo Zaran farkut on kyllä tosi pitkiä, välillä tuntuu että lahjetta riittää aivan kilometritolkulla. :D hih ja olen kokenut aivan saman että kaupassa tuntuu niin hyvältä päältä ja kotona ei olekaan enää aivan samaa mieltä :D

Cupu

Olipa tuo traileri rankka, en itse uskaltaisi mennä katsomaan tuota leffaa :D Nuo itsepalvelukassat tekee tuloaan myös Suomeen, s-ketju on jo ainakin täällä Helsingissä ottanu käyttöön muutamaan kauppaan. Tänään oli todella kuuma päivä ja puistot täynnä ihmisiä vilteillä. Kesä <3

Vierailija

Joo leffa oli aika raaka.. :/ Ja samaa kuulin minäkin että itsepalvelukassat ovat Suomeenkin rantaantuneet. :) Ihana että sielläkin on kesä ja lämmin sää <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat