Katuja

Kommentit (10)

peppi

Ihanan näköistä! Voin uskoa, että viihdyt - viihtyisin minäkin! Ja siellä on vielä niin loisto ilmastokin :) 

Peppi

Vierailija

:) Joo on kyllä hassua että tuntuu että joku vuodenaika olisi jäänyt välistä kun lunta ei täällä näkynyt :) 

anni

tosi kiva postaus! tämmöisiä on just kiva ja niin mielenkiintoista lukea ja nähdä miltä siellä oikeasti näyttää. tuo huoleton elämän tapa on varmasti asia missä monen suomalaisen pitäisi ottaa oppia, itse pyrin suhtautumaan melko stressittömästi kaikkeen, mutta kyllä sitä välillä itsestäkin huomaa joissakin asioissa että voisi ottaa vieläkin rennommin. :)

Vierailija

Voikun kiva kuulla! Tosiaan välillä sitä ei edes muista että ne omat arkipäiväiset jutut voivat olla kivoja postausaiheita :) Hih ja itse yritän joka päivä oppia olemaan rennompi :D Ei se ihan heti onnistu kun on tottunut tekemään kaiken hieman nopeammalla temmolla :D

nougat

Oli jännä vertailla meidän kokemuksia, koska itse asuin kaksi vuotta San Diegossa ja vuoden Itävallan Wienissä. Minun oli erittäin vaikea sopeutua Amerikkaan ja tunsin olevani "vieraalla maalla" koko tuon ajan. Wienissä taas olin kuin kotonani heti, vaikka saksankielentaitoni oli tuolloin melko heikko ja englantini taas erittäin sujuva. Mutta kai se on niin, että kaikki sopeutuvat eri paikkoihin eri tavoin ja tykkäävät eri asioista. Hyvää kesää sinulle! :)

Vierailija

Olen niin samaa mieltä. Vähän aikaa sitten puhuimme tästä ystävien kanssa miten jokaisella on varmasti se "oma" paikka maailmalla mikä tuntuu omalta ja parasta on jos pääsee asumaan erilaisissa ympäristöissä ja oikeasti näkemään mikä on eniten sitä itseä. :) Ihanaa kesää myös sinulle :)

Ronja

Meillä San Diegossa on sama juttu, että keskusta ei oikein ole hyvämaineista asuinaluetta. Täällä kanssa parhaat asuinalueet ovat rannalla mutta myös pohjoisemmassa sisämaassa. Etelä-San Diegossa on huonompia alueita - varmaan Meksikon läheisyydestä johtuen. Tämä meidän kaupunki on varmaan enemmän autokaupunki kuin teidän, sillä se mitä itse täältä kaipaan on juurikin pyörätieverkosto. Että voisi lähteä käymään jossain myös pyörällä. Täällä kaikkialle mennään autolla ja ihmiset pyöräilee lähinnä vain kuntoilumielessä - mentyään ensin autolla pyöräilypaikalle.

Vierailija

Joo on täälläkin tiettyjä hyviä alueita sisämaassa mutta hieman kärjistäen otin tuon esimerkin juuri tästä meidän alueesta. Ja mitä olen ymmärtänyt niin tämä meidän kaupunki yrittää olla ensimmäinen pyöräkaupunki täällä Kaliforniassa, monet teistä on ihan merkattu pyöräystävällisiksi ja ihmiset pyöräilevät todella paljon. :) 

Aurora

Ihana postaus, juuri tällaisia lisää! :) Liikkuuko ihmiset siellä paljon kävellen tai pyörällä paikasta toiseen vai onko se juuri niin kun aina väitetään, että Amerikassa kukaan ei kävele minnekään? :)

Vierailija

Jeee kiitos kiva kuulla! Pakon edestä kyllä liikutaan paljon autolla, välimatkat ovat todella pitkiä mutta tässä lähialueilla moni kyllä kävelee ja pyöräilee paljon. Mutta ei se ihan huhua ole että Amerikassa kukaan ei kävele ;) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat