Kertoa vai olla kertomatta ?

Vierailija

Toisten mielestä kysymys johon kaipailen apua saattaa olla hölmö mutta mielipiteitä on nyt kuultava. Joka tapauksessa olen pahemman kerran päässyt ihastumaan ja en tiedä kumminkaan kannattaako tunteistani kertoa tälle toiselle osapuolelle. Pelkään että jos kerron, pilaan sillä ystävyytemme. Ja vaikka kertoisinkin, en tiedä miten. Juttelemme päivittäin mutta aiheemme on harvemmin "seurustelu ja suhteet" jos se niin ilmaistaan. Tai jos tuo on keskustelumme aihe, puhumme siitä ei-niin-tosissaan. :D Mutta niin, kerronko vai jätänkö kertomatta ?

Kommentit (5)

Viipu

Itse olen ehdottomasti kertomisen kannalla! Oikeastaan tuossa toissa kesänä olin itse samanlaisessa tilanteessa ja päädyin kuitenkin kertomaan tunteistani aika hyvällekin miespuoliselle kaverilleni. Omalla kohdalla pelko ystävyyden menettämisestä osoittautui täysin aiheettomaksi, ihan yhtälailla ollaan kavereita edelleen, kun tunteeni osoittautuivat yksipuolisiksi. Toki jokainen ihminen varmasti suhtautuu asiaan vähän eri tavoin, mutta jos ei koita niin ei voita! ;) Sinua varmasti jäisi vaivaamaan, jos jättäisit kertomatta.

Shattered Glass

Itse yrittäisin vaivihkaa selvittää voisiko toisella osapuolella olla minkäänlaisia tunteita itseäni kohtaan. Ystävyyssuhde saattaa väkisinkin muuttua, vaikka toista ei periaatteessa haittaisikaan pieni ihastuminen.

mykkärä

Minulla on samanlainen tilanne! Haluaisin kertoa miehelle, että pidän hänestä, mutta mies on minua kuitenkin nuorempi ja olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä. Ja tiedän ettei suhteestamme tulisi yhtään mitään, jos niin pitkälle pääsisi. Mutta vastaukseni on, että kerro ihmeessä miehelle tunteistasi! :)

kutjaa_

Mä olen sillä kannalla, että kannattaa kertoa. Olen joskus ollut itse myös samantyylisessä tilanteessa ja kerroin kyseiselle pojalle. Meistä ei kylläkään tullut koskaan mitään vakavampaa, mutta ei mennyt kaverisuhdekkaan pilalle :)

nelaa

Itse kerroin 4 vuoden jälkeen tunteistani ja kävi ilmi että hän oli tuntenut samoin koko tämän ajan. Olisimme olleet yhdessä aikaisemmin jos olisimme vaan avanneet suumme.. Olen siis puhumisen kannalla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat