Yhdyntä sattuu tai ei tunnu juuri millekään

Pelkkää jyystöä

Olen ollut poikaystäväni kanssa vähän yli kaksi vuotta. Kun olemme yhdynnässä, niin se tuntuu ihan mukavalta, mutta en silti saa orgasmia ja oikeastaan odotan vain kokoajan että se on ohi. Alkuaikoina yhdyntä sattui paljon, mutta se on alkanut mennä ohi. Mikä voi olla syynä ? Ei kai tarkoita automaattisesti että kumppani on jotenkin väärä ?

Kommentit (8)

Vierailija

Itekkään en saa orkkua yhdynnästä.. Ainoa mistä saan on klitoris. Jottei sun tarvi vaan maata ja oottaa loppua ni pyydä, että ukkos ottaa sormet mukaan? Eli siis samalla ku panette ni se (jos mahdollista) räplää sua sormilla. Tai tokihan voit itekki hieroo klittaas yhdynnän lomassa! Tämä auttaa mua ainaki.. :)

tässä_vastausta

mulla meni paikat ihan tunnottomaksi/kipeäksi  kun käytin pillereitä, Ilman niitä (kondomi) on tosi kivaa, mutta kuvailemasi fiilis tuli tosiaan pillereiden aikaan.

ei pelkkää jyystöä

tosi harva nainen saa pelkästä yhdynnästä orgasmin, monen mielestä esileikki onkin siksi joskus parempaa kuin itse yhdyntä :) itse pidän ku mies sormeilee klitorista ja siitä saan useinkin orgasmin. pelkästä yhdynnästä en saa.

Diddidii

Voisin kuvitella ongelman olevan suuressa osin mielessäsi. Odotat seksin loppumista, etkä heittäydy tilanteeseen. Suosittelen keskustelua poikaystäväsi kanssa. Luultavasti kivutkin johtuivat siitä, ettet pystynyt rentoutumaan ja heittäytymään tilanteeseen. Minulla ainakin on tätä. Ja on auttanut keskustelu miehen kanssa, suosittelen sitä, vaikka se tuntuukin vaikealta ja nololta. Ja oon sitä mieltä jos yhdyntä sattuu, niin miehen pitää tehdä ennen sitä naiselle orgasmi, koska silloin emätin joustaa paremmin ja on märempi. Toivottavasti jotain apua tästä. :)

Erilaisia upeita orgasmeja

Ollaan oltu kohta 3 vuotta kimpassa, ja ttse tulen lähes jatkuvasti, kun mieheni koskee minua oikeista paikoista, erityisesti suudelmat kaulan alueelle ja pienet puraisut korvan lehdille kiihottavat aktin aikana, lisäksi mieheni osaa löytää ne "oikeat paikat", jolloin tulen käytännössä heti, etsin linkkejä naisen erogeenisista alueista, ja löysin tällaisen aika kivan blogin:

http://peppuun.blogspot.fi/2012/07/4kpl-kivoja-pisteita.html

Josefiin96

Oon ollu kumppanini kanssa vasta alle vuoden. Harrastamme seksiä lähes joka päivä, ja 90-prosentin todennäköisyydellä saan joka kerta. Sun kannattaa puhua kumppanis kanssa tosta asiasta ja yrittää etsiä ratkaisu siihen+kokeilla uusia asentoja tai tapoja harrastaa seksiä, muista kertoa omista mieltymyksistäsi kumppanillesi, että hän tietää toimia oikein. Miehenkin mielestä seksin harrastaminen olis varmasti nautinnollisempaa jos kumppanikin saisi orgasmin. :)

Vierailija

Mulla on silleen, et jätkä kyllä osaa sormitemput, mutta kun pannaan ni se ei jossain vaiheessa enää sinänsä tunnu missään.. Kyllä se alussa on ihan kivaa, mut sitten se läsähtää.. Tietty se on siitäkin kiinni, jos ollaan kokoajan samassa asennossa. Viimeks oltiin kokoajan lähetyssaarnaajassa ja tottakai kiedoin jalat sen ympärille ja se siirteli ja nosteli niitä.. :D Yritettiin olla mahdollisimman hiljaa, kun jätkän äiti kotona, niin eipä siinä viittinyt tuntia kauempaa panna ja vaihdella asentoja. :/ Tylsää jos kokoajan sama asento.. Vaihteluaaaa!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat