Savonlinna

Nelli.

Millaisena kaupinkina pidätte Savonlinnaa ? Olen mahdollisesti muuttamassa sinne yliopiston perässä mutta olen saanut hieman negatiivista kommenttia kyseisestä kaupungista.. löytyykö sieltä esim. baareja, kauppoja ja mukavia ihmisiä jne. ? :D

Kommentit (4)

ex-savonlinnalainen
Nelli.

Millaisena kaupinkina pidätte Savonlinnaa ? Olen mahdollisesti muuttamassa sinne yliopiston perässä mutta olen saanut hieman negatiivista kommenttia kyseisestä kaupungista.. löytyykö sieltä esim. baareja, kauppoja ja mukavia ihmisiä jne. ? :D

Hei vaan muuttaja!

Olen asunut Savonlinnassa ja oli kyllä ihan mukava kaupunki. Muuta vaan ihan rauhallisella mielellä, kauppoja löytyy joka lähtöön. On nuorisovaatekauppaa, vähän fiininpää vaatekauppaa, kenkäkauppoja,marketteja, kello- ja kultaliikkeitä ja vaikka mitä...Samoin löytyy baareja, pubeja, tanssiravintolaa...kesällä meno on hektistä Savonlinnassakin. Tori on , satama on ja sen ympärillä kaikkea ....ihmiset on mukavia, savolaisen lupsakoita. Opiskelupaikkana mainio, työharjoittelupaikkoja on, jos se kuuluu opiskeluun.

Että ei kun muuttamaan vaan..

msh

no, itse muutin nyt kesäksi savonlinnaan työn perässä. kesäkaupunkina oikein loistava paikka! paljon ihmisiä, kivoja terasseja, päiväristeilyjä, mukavia baareja joissa istua. Porukka johon on tutustunut on oikein loistavaa! autolla täällä ei missään nimessä kannata kulkea, kamalat ruuhkat. kävellen/pyörällä pääsee paljon nopeammin. Mutta kuulemma meininkiä on vain kesäisin... talvella sitten ihan kuollutta.

hensu

asun täällä slinnassa.. no tää on tämmönen pien ja ruuhkanen kaupunki. baareissä on kyllä menoo, mutta tosi pieniä paikkoja :s ei täällä nyt hirveemmin oo mitää mut rauhallinen ainaki mun mielestä :D 

Nelli.

Hmm.. Ilmeisesti löydettävissä on sekä hyviä että huonoja puolia :D Ite en oo mikää suurkaupunkien rakastaja joten on hyvin mahdollist että juuri tuo paikka sopii minulle :) on kuitenki mielenkiintost kuulla muitten mielipiteitä ja kokemuksia koska itelläni niitä ei kauheest oo joten kiitti et ootte jaksannu vastailla ! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat