Kiusaamisesta.

Juulia

Okei, mä en tiedä pitäskö tästä tehdä alotusta - mut teen vaan tämän yhden kerran ja tänne. Haluun esiintyy mahd. anonyyminä ettei mua vaan tunnistettaisi ja saisin esittää asiani rauhassa.

Oon siis nyk. 18-vuotias nuori nainen.

Mua kiusattiin koko ylä-aste aika huoraksi.

Se sai alkunsa ihan typeristä asioista, mitä tein lapsena ikävuosina 11-15v. 11-12v ajanjaksolle sijottuu se et mulla oli useita poikaystäviä ja ne vaihtu tiuhaan tahtiin, meikkasin tosi tummasti ja epäsiististi, pukeuduin paljastavasti, netissä mulla oli kunnon herutuskuvia ja ihastuin sitten varattuun tyyppiin joka kruunasi kaiken. 13-vuotiaana kun menin ylä-asteelle niin olin jo siistiny mun tyylin ja olin todella ihastunut siihen jätkään kenestä tuossa lopussa mainitsin, sitä tykkäämistä kesti peräti kaks vuotta, eli voisin sanoa että tämä oli mun ensirakkaus mutta eihän siitä sitten mitään tullut kun mulla oli h-maine. Ja ne jotka nimitti mua hooksi niin olivat tämän jätkän ystäviä. Mutta edelleen ylä-aste aikana mitä sitten tein niin ottelin niitä paljastavia kuvia ja olin tosiaan aikamoinen flirtti, niin flirtti jopa etten sillon välittänyt aina että sotkeudunko varattuun jätkään vaiko en... Mulla oli todellisesti jonkinlainen pissismi kausi meneillään, eikä mua pahemmin siinä iässä ollu järjellä sit siunattu =))) + vanhempieni välinpitämättömyys kostautui myöskin ehkä tällä tavalla

16v. aloin saamaan kuitenkin järkeä päähän ja LOPETIN NUO KAIKKI SEKOILUT.

Minua kiusasi vuotta vanhemmat -93 syntyneet tytöt. Se oli haukkumista, huutelua, juoruilua, naureskelua, tönimistä, lyömistä, uhkailua, nettiherjoja, pilasoittoja, yleisiin vessoihin ilkeyksien kirjottelua, yritettiin viedä kaikki kaverit jne. He väittivät myöskin että minä ansaitsen tämän - joten ansaitsinko? vai oliko kyseessä selvä kiusaamistapaus?

Voiko myöskään olla huora tai lutka jos on neitsyt?

Nyt kuitenkin olen tutustunut toisen kerran sellaiseen tyyppiin joka vaikuttaisi oikealta ja hän on myöskin ollut selvästi kiinostunut minusta, joten auttaisiko asiaa se että hän kertoisi kaikille minun olleen neitsyt jos harrastamme seksiä - lopettaisiko se tod.näköisesti kiusaamisen ja saisiko ne akat vihdoin ja viimein nokilleen, minä saisin stressittömän ja onnellisen elämän??

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat