Apua, valehteleeko mies exästään?

Ymmällään

Olen tapaillut erästä miestä jo jonkin aikaa ja mielestäni meillä menee todella hyvin ja ollaan siirtymässä vakavampaan suuntaan. Noh sitten tapahtui jotain outoa, emme ole kavereita facebookissa, mutta olen pari kertaa katsonut profiilikuvan yms. Nyt mies on muuttanut kuvakseen kuvan, jossa hän on exänsä kanssa romanttisissa tunnelmissa!! (Kuva on tosin otettu varmaankin kauan sitten kun he olivat vielä yhdessä) Heidän juttunsa piti olla ohi jo kauan sitten. Olin lähettämässä hänelle kaveripyyntöä, jolloin huomasin tämän ja olin aivan raivona.

Mies on tällä hetkellä lomalla ulkomailla enkä tule näkemään häntä pariin viikkoon. En tiedä mitä nyt tekisin, olisi kolme vaihtoehtoa. Voin odottaa että näen miehen ja kysyn kasvotusten mitä on meneillään. Varmaankin paras vaihtoehto, mutta en tiedä pystynkö odottamaan niin kauan, koska asia todella häiritsee minua. Tai sitten lähetän kaveripyynnön, jolloin mies varmasti tajuaa että olen nähnyt kuvan. Tai lähetän hänelle tekstiviestin, jossa suoraan kysyn asiasta. Apua!

Kommentit (1)

cherrys_

Oho toosi outoo !! :S En kyllä IKINÄ pitäisi exän kanssa yhteiskuvaa fb:n profiilikuvana, varsinkaan jos alan tapailla uutta kiinnostavaa tyyppiä. Ehkä voit ku txtaat sille yleisesti kuulumisia nii kysyä tosta kevyesti että mites sulla on exän kans kuva profiilikuvana. Koska tuskin jaksat odottaa montaa viikkoo ja tollasest en oo ite ainakaa ennen kuullu, joten kantsii kysyä nii selvii :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat