Miehet paljastavat: tätä eksäni ei suostunut tekemään sängyssä

Sivut

Kommentit (16)

nanna

"33. En saanut antaa suu-seksiä hänelle. Hän ei pitänyt ajatuksesta, vaikka minä nautin, kun saan naiseni nauttimaan."

Jaa, no mitä jos se eksä ei nauttinu siitä eikä sen takia halunnu sitä??.. MIEHET.

Emma
Hah

Vastauksista päätellen osuvampi otsikko olisi "Tätä en koskaan pyytänyt eksääni tekemään" tai "Eksäni ei olut ajatustenlukija"

Totta! Jos haluaa toisen tekevän jotain niin pitää avata suunsa!

nimppa

Nämä ovat kaikki todella hyviä juttuja, mutta tässä tulee sellainen ällöttävä olo lukiessa näitä kun mies vain sanoo että haluaisi niin, ei kukaan nainen osaa tehdä miehelle jotain mitä hän toivoo jos ei hän opasta tai anna vinkkejä! Osa näistä myöskin vaikutti sellaisilta toiveilta missä naisesta halutaan ottaa ylivalta ja pakottaa tekemään jotain mitä ei halua. En ole feministi, mutta jokaisella on oikeus kieltäytyä asioista jota ei halua.

joopa...

Joo, kivahan se varmasti on haaveilla, mutta ehkäpä nämä pojat vielä joskus löytävät ne ajatustenlukijanaiset itselleen, niin ei tarvitse sitten enää kitistä, että kun ei se nainen koskaan osaa tehdä sitä mistä mielessäni haaveilen.

A1

Mistä tiedätte ettei ne miehet ehdottanut noita asioita? Osaatteko itse lukea ajatuksia? Toisin kuin naiset, miehet yleensä ilmaiset itseään selkeästi puhumalla.

go with the flow

Ei ole kyse vain siitä mitä sanotaan ääneen. Kyse on myös mielikuvituksesta, avoimuudesta uudelle ja kokeilunhalusta. Minulla oli uskomaton vakkari aikanaan, joka teki ihan mitä tahansa, pyytämättä tai pyydettäessä - ja niin minäkin tein. Puolisoni on valitettavasti varautunut ja sulkeutunut seksuaalisesti, vaikka onkin ihan ihana ihminen muuten. Muistelen silti kaipauksella niitä villejä aikoja, joita minulla aikoinaan oli. Uskaltakaa naiset olla avoimia ja rohkeita. Yllättäkää itsenne ja miehenne. Älkää miettikö mikä on sopivaa tai tuntuuko joku ällöttävältä. Menkää virran mukana. 

Aikuinen nainen

Olipa tosiaankin mukava lukea listaa!!!  Aion toteuttaa noista vaikka kuinka monta seuraavalla kerralla, kun näen miesystäväni.  Listassa on monta mukavaa sellaista asiaa, joista itsekin tykkään.

Kyllä mies tulee yllättymään ja uskoisin vielä, että erittäin positiivisesti. Varo vaan, herra von ...kky <3

Kaisa

Listasta kyllä moni noista olisi sellainen mitä teenkin tai tekisin jos mieheni pyytäisi. Olisi kiva jos mieheni uskaltaisi kertoa haaveistansa, sillä tuntuu että hän ujoilee kertoa tuhmimpia haaveitansa, vakka olenkin sanonut että saa kertoa. Ainoastaan peppuseksiin en suostu sekä minusta tuo "herätä siihen että nainen ratsastaa minulla" on sellainen että sitä ei lähdetä yllättäen tekemään ilman ettei asiasta joskus sovittu ole. Kaikki ei kuitenkaan suhtaudu tuollaiseen suopeasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat