Parisuhteessa olevat baareilemassa?

parisuhteessa

Moikka! Mulle sattui eilen näin: Olin sinnkukaverini kanssa baarissa (itse olen parisuhteessa) ja aluksi meillä oli hauskaa, löydettiin kaksi miestä joiden kanssa tanssittiin ja sitten kaverini halusi lämmitellä miestä lähtemään mukaansa. Jäin sitten ihan yksin, se mies jonka kanssa tanssin meni etsimään sinkkunaisia. En tuntenut ketään muuta baarista ja vihdoin löydettyäni kaverini ja miehen se mies kysyi et pitäiskö mulle löytää seuraa. Kaveri vastasi, että ei tartte, et sillä on kotona mies oottamassa. Sit kaverin mies tokaisi minulle; no sittehä sun täytyy ollakki tylsistyny. Näytin varmaan kovin tympääntyneeltä, kun olisin halunnut kaverin kanssa olla baarissa pitämässä hauskaa.. Ymmärrän kaveriani, et sinkkuna haluaa löytää seuraa. Olen ottanu kaverin kanssa asian puheeksi aikanaan, mutta saimme ilmiriidan aikaan ja välit menivät poikki, koska hänen mielestään baareiluun kuuluu sinkkuna miesten metsästys.. Onko kellään kokemusta vastaavasta ja vinkkejä jatkoa varten?

Kommentit (3)

parisuhteessa

no voi sen niinkin ajatella. annoin kuitenkin kaverin mennä ja menin poikakaverin kotibileisiin. en kyl aio joka kerta lähtee muualle bileisiin jos kaverin saanti on todennäköistä, kerta toinen nii kovasti haluaa metsästää miehiä. ei varmaa tartte sitte baareilla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat