Uusia ystäviä

Nipzzu

Moikka kaikille cosmonaisille :) Täällä kirjottelee 18v tyttö Helsingistä joka ois vailla uusia ystäviä. Kouluista sun muista ei oo oikeen jääny yhtään semmosta hyvää ystävää ja lapsuudenkavereidenkin kanssa nähdään melko harvoin. Kaikki kaverit joihin olen yhteydessä enemmänkin niin asuvat eri paikkakunnilla ja vielä niin kaukana että tapaamismahdollisuus on luokkaa kerran kaksi vuodessa. Haluaisin tutustua 18-22v tyttöihin tai pitääkö sanoa jo naisiin joiden kanssa voisi tavata kahvittelun, illanvieton tai vaan yleisen jutustelun merkeissä kotosalla, ulkona, missä vaan. Nyt kun on kesäkin niin olisi kiva olla ulkosalla ja tehdä kaikkea mukavaa yhdessä shoppailusta auringonottoon jos se aurinko vaan sattuis paistamaan joskus :D Ottakaa rohkeasti yhteyttä semmoisetkin jotka olette vaikka juuri helsinkiin tai pääkaupunkiseudulle muuttanut. Olisi kiva lähteä vaikka kaupunkikierroksellekkin yhdessä koska vaikka itse olenkin koko ikäni asunut Helsingissä niin en siltikään keskustassa ole niin paljoa liikkunut että kaikki paikat tietäisin :)

Kommentit (6)

epsu

Moikka!

Ite oon muuttamassa Helsinkiin parin viikon päästä, enkä tunne sieltä kuin pari ihmistä. olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin siellä. Itse olen 21-vuotias nainen.Ois kiva lähteä sitten baariin,kahville,leffaan tai shoppaileen siellä muitenkkin kans kuin itteni kans:) Viestiä saa laittaa mulle epsu_91@luukku.com 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat