Madde & Whitney Port

Kommentit (13)

linda

Oho, vau! Whitney oli ehottomasti mun suosikkeja Hillsissä ja Cityssä! Oli varmaan yhtä herttanen livenä :) Teissä on  muuten jotain vähän samaa, ainakin tuossa yhteiskuvassa :)

Ja tosi kauniin paidan löysit!

Vierailija

Joo mä tykkäsin hänestä myös tosi paljon kaikissa sarjoissa. :) Ja heti suostui kiltisti kuvaan kun kysyin. Kiitos!!!:) 

emmery

Hei vautsi! Onnekas oot ja IHANA toppi!

niin ja tosi tosi tosi paljon plussaa tästä uudistuneesta ulkoasusta, blogi on paaaaaaaaaljon helppolukusempi ja parempi näin! :) jes!

Vierailija

Kiitoooos :):):) 

Ja niin samaa mieltä, blogi toimii niin paljon paremmin tällä uudella ulkomuodolla! :)

Annemari

awww whitney on niin symppis! :) noi sample salesit on kyl niin parasta.. ite kävin viime joulukuussa alexander mcqueenin sample salesissa ja ostin 400 punnan kengät satasella!

Sanna-studiosmag

Voi iiiiik!!! Aivan mahtavaa ja söpöä että pääsit tapaamankin Whitneyn. Seurasin myös Cityä ja hän vaikuttaa niin herttaiselle, kuten myös sinäkin :) ihan huippista! Sample sales rulez! ;)

aanaV

OMG!!!!!!!!!!!!!!! mä oon kans kattonu kaikki the city-jaksot (ja tietty laguna beachin sekä the hillssin!!), joten voit uskoo et pääs pieni innostunut kiljasu ku näin teidän yhteiskuvan!! IHANA!! ja ihana toi paitakin! mä en kestä!!!!!!!!!!!!!! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat