Miestä ahdistaa vai... ?

Murhees

Hei. Ollaan oltu miehen kanssa vähee yli 4v yhdessä. Mulla on edellisestä suhteesta yksi poika ja hänellä poika ja  tyttö. Nyt oon viimeisillä raskaana ja yhteinen lapsi tulossa. Rakastamme molemmat lapsia tosi paljon, mutta.. viimeiset pari kuukautta mies on ollut etäinen. Joka viikonloppu löytää syyn mennä baarin ja vaikka lupaa että menee käymään vaan yhellä, tulee vasta pilkun jälkeen kotiin, kaatokännissä. Kotona ei oikein tee muuta kui vaan lepäilee sohvalla. Olen asiasta yrittänyt keskustella, mutta se vaan sanoo et kaikki on hyvin ja anteeks kun tein näin ja näin... ahdistaako sitä vai onko sillä jotain ongelmia alkoholin kans, mikä on vasta nyt tullut vai mikä ? 

Viikko laskettun aikan ja mua pelottaa että se jatkuu myös sit kui vauva on synytynyt.. varsinaisia riitoja meillä ei olee koska oon aika hiljainen ihminen ja en korottaa ääntä helposti, mutta stressiä tommosesta käytöksestä vaan tulee. 

Kotona mies ei oikein osaa olla, aina keksi jotain syitä mennä pois kotoa(treenit, harjotukset, kaveria pitää auttaa rempassa jne) ... 

Kommentit (2)

21

Nyt laitat kyllä lopun tollaselle. Sanot ulos tai lopetat ton juomisen. Ei vauvan kanssa iskä voi olla joka viikko kaatokänneissä ja tulla kotiin pilkun aikaan. Nyt stoppi tollaselle! Eiköhän mies ala avautumaan. Näytä että olet tosissasi

Murhees

Niin, mutta hän ei oo ajemmin ollut tommonen. Mietin just että ahdistaako häntä tulevan vauvan tulo tai oonko mä ollut hormooneista johtujen liian vaativa tai kiukutellut paljon ? Onneks hän juo sen kaatokännin vaan viikonloppuna.. ja perjantai on taas tulos... huoh.. :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat