MITÄ TEEN TÄMÄN SUHTEEN KANSSA?!

CRAZY_in_LOVE

Minulla on kauhean vaikea tilanne. Olen tavannut unelmieni jätkän, hän on sellainen kuin minulle sopii parhaiten, mistä en ole edes tajunnut unelmoida. Hän kohtelee minua paremmin ja on aktiivisempi kuin pari exääni, olemme tapailleet n kuukauden.

Ongelma on se että sain unelmieni opiskelupaikan toiselta paikkakunnalta, n. 400km päästä. Ja lähden sinne tässä 2kk sisällä. En tiedä mitä tehdä, kun haluaisin nähdä tuota poikaa nyt niin paljon ja antaa itseni retkahtaa häneen kunnolla ja katsoa miten hänen kanssaan sujuisi suhde, mutta toisaalta joka päivä tuntuu että aikamme tikittää loppuun ja yhteiset päivät vähenee. Olemme jotenkin puhunut tilanteesta että tilanne on vaikea ja kaksipiippuinen, mutta molemmat tykkää toisistaan kuitenkin sen verrran että halutaan nähdä toisiamme kokoajan lähestulkoon. Poika (joka minua siis hieman vanhempi ja opiskelee täällä kotipaikkakunnallani) on kuitenkin antanut ymmärtää ettei halua kaukosuhdetta koska hokee kokoajan että ''mutta faktahan on se että sä lähdet sinne''. En oo uskaltanu kysyä vielä häneltä suoraan mitä mieltä etäsuhteesta kun ollaan nähty vasta 7-8krtaa mutta ollaan silti aika kiinni jo toisissamme...

Mitä mieltä olette pitäisikö nyt lopettaa vielä kun se sattuisi vähemmän (vaikka tuntuu silti kauheelta nytkin) vai katsoa syksyn alkuun asti miten etenee (vaikka joka pvä masentaa 'lopun häämöttäminen'?

Kiitos rakkaat siskot jos autatte mua, mun sydän ja järki ei kumpikaan enää tiiä mitä tehdä tän ihanan pojan suhteen...

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat