Haluaisin tietää olenko renttu teidän mielestä?

Vierailija

Niin että asiani ydin on se että oon miettinyt tässä vähän aikaa että olenko tosiaan renttu, koska monet väittää minun olevan. Voisin kertoo viime aikasista touhuistani ja haluaisin kuulla teidän mielipiteenne että olenko teidänkin mielestä renttu?

Elikkäs vähän aikaa sitten oli Firman kesäjuhlat, jotka järjestettiin semmosella pienellä laivalla ja meiän firma osti vähän aika sitten niin yhden firman sisaryhtiökseen joten sen toisen yhtiön porukkaa oli myös siellä, eli uusia naamoja : D. 

Illan edetessä sitten aloin kopeloimaan ja pitään esim kättä tän yhen naikkosen perseellä joka on siittä toisesta yhtiöstä, piittaamatta siittä että hänellä luultavasti on joku ja kaiken kukkuraksi saatoin hänet illan lopuksi läheiselle parkkipaikalle jossa se "joku" oli odottelemassa sitä autollaan.

Jotenkin sitten onnistuin ihastuun häneen palavasti, eikä se helpota yhtään että nähdään joka päivä töissä vähintään sen kerran päivässä hänen kanssaan, mutta niin takasin asiaan eli siittä seuraavana viikkona  työkavereiden kanssa suunniteltiin että mentäis yhtille festereille ja sain sitten vongattua loppujen lopuksi tän ihastuksen samoille festareille mut vaan viimeseks päiväksi ku ite mentiin kahdeksi päiväksi sinne, no se vähän lähti lapasesta siell festareilla, koska olin kyllä menossa sinne sillain et en kattele muita likkoja et ootan tätä ihastusta mut mut, oli se ihan ajatuksena hyvä mutta toteutus jäi kyllä jo siihen ku naapuriteltan likka pääty mun viereen yöksi,ei pantu mut jotain pelehdintää oli. sit kun tuli se päivä milloin hän saapuisi niin se ilta meni niin, että sain häneltä kyllä pusun, mutta loppujen lopuksi sen kaveri pääty mun viereen eikä hän  :( mut siis emmä senkäänkaa pannu vaan vähän pelehdintää myös oli. Jaksankohan kirjottaa lisää, kai mun vähän täytyy. Tilanne on tällä hetkellä vähän niin ja näin, ihastuskin on aika paljonkin jo laantunut tähän työpaikan tytteliin, vaikka on se välillä niin ihana :) mutta niin on jo pari viikonloppuu menny tuosta tapahtumasta. Pari kertaa oon nyt tän ihastuksen kaverin kaa jutellu facebookissa ja nyt viime viikonloppuna hän soitteli kännipuheluita mulle ja minä sitten sille myös että tälläin, perus kesä. Mutta niin mikäs teidän tuomionne on tämmöisestä touhusta? Oonko ihan Renttu vai mikä?

Niin ja olis kyl pari muutakin tarinaa mutta en jaksa niitä näpytellä, mutta voin tässä vie kertoo lopuksi että on pikku hiljaa alkanu tuntuun itsestä siltä että en ala kyllä vähään(pitkään) aikaan mihinkään seurustelu suhteeseen, vaikka olishan se kyllä kiva että vois sanoa että olis joku jossain, mutta siihen sit vaadittais jonku näköinen vapaasuhde ja vois mennä aika vaikiaksi :D

Kommentit (8)

Vierailija

JOkainen elää vaan yhden elämän. Jos oot sinkku nii saahan tehdä mitä haluaa :D

ps jos tuut wanajafesteille nii ota yhteyttä

Vierailija

pöhpöh, mun mielestä ihan perus sinkku(kesä) meininkiä. Tosin ehkä tuo kuulostaa vähän epätoivoiselta, on eri asia jos tytöt lankee sun viereen tai jos sä vonkaat niitä sun lähelles :) mikä ei toisaalta selviä kyllä tekstistä mutta kuulosti vähän vonkaamiselta...

Vierailija
Emely

pöhpöh, mun mielestä ihan perus sinkku(kesä) meininkiä. Tosin ehkä tuo kuulostaa vähän epätoivoiselta, on eri asia jos tytöt lankee sun viereen tai jos sä vonkaat niitä sun lähelles :) mikä ei toisaalta selviä kyllä tekstistä mutta kuulosti vähän vonkaamiselta...

Heh, en oo kyl pahemmin vongannu missään nimessä, ainoo kerta ku vonkailin nii oli se ku pyydeltiin työkavereitten kanssa tätä ihastus tytteliä mukaan sinne ja se sit toi muita kavereitaan mukanaan. Eli ihan ite noi tyttelit lankee, esim olin jo nukkumassa kunnes tää ihastuksen kaveri tuli herättään ja pelehtiin siihen, että näin  :D

Vierailija

Nii ja noista firman juhlista ei oo paljoo muistikuvia, mut tyyliin sillain se meni et mul on käsi sen perseellä ja kysyn että onko sillä joku nii se vastaa emminä tiedä  :)

mutta joo, uusimman tiedon mukaan nii se jätkä joka vissiin sillä oli ni on nyt jo mennyttä  :)

Vierailija
henrietta

Minun mielestäni cosmon foorumeilla pyörivä "mies" ei ole renttu.. Vaan neiti.

Jaa että oikein Neiti  :D salli mun nauraa, oon kyl sit aika erikoinen neiti kun omistan viiden litran V8 jenkin johon just torstaina vaihdoin osia että pääsin eilen kylille : D

Täällä cosmossa pyörimiseen on mulla omat syyni, ja sanoisin pikemminkin rohkee ku neiti, tässä ku kattelen noita peukutuksia nii 11 tavallaan kielteistä peukutusta, et se on mun mielestä rohkeutta tulla tänne naisten tykö kertoon ku tiiän et sieltä tulee soraääniä aivan varmasti : D

Mutta onneks olkoon jos sinulle tuli hyvä mieli kun päätit tuon kommenttisi julkaista  :) tais vaan mennä aika lailla yli laidan että heilahti :D HEH

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat