Ystävänauhat on in!

Kommentit (9)

Marika

Olin vaihdossa kalifornian fremontissa viime syksyn ja mulla on kauhea hämähäkki fobia. Meitä peloteltiin etukäteen, että hämähäkit on isoja ja myrkyllisiä ja niitä on paljon. Olin ihan kauhuissani, melkein jätin lähtemättä reissuun. Kumma kyllä, loppujen lopuksi en törmännyt kuin yhteen lukkiin, joka sekin oli aika pieni. Mutta hyi onpa inhottavaa, eikö niitä saa millään myrkyillä hätisteltyä? -Marika

Vierailija

Joo mäkään en ole ennen nähnyt yhtään pelottavaa hämähäkkiä mutta nyt niitä on tullut vastaan  liikaakin. :D Ja ollaan netistä katsottu kaikkia ohjeita millä niitä saisi pois, naapurin pihalla kuitenkin kasvaa kasa puita jotka varjostavat täydellisesti oman reunan pihastamme ja tuo on juuri hämähäkkien lempialuetta. :( 

Linda

Ihanan hempeät pastellivärit tuossa ystävänauhassasi! Muistan kyllä hyvin kun noita tuli väsäiltyä pienenä, en kyllä muista tarkkaan miten niitä tehtiin, jotenkin solmuja solmujen perään kait...? Hauska kun tuollaiset jutut tulee takaisin, tulee ihan nostalginen olo :)

Muutenkin oon ihan innostunut just tollasista kaposista koruista, näyttää kivalta kun on monta erilaista samaan aikaan ranteessa. 

Mää pelkään hämiksiä niiiiiiin paljon, että olisin varmaan ihan paniikissa :/ Oon asunut sellaisessa asunnossa, jossa oli paljon torakoita ja se oli kyllä kans aika ahistavaa, mut kyllä siihen ihmeen nopeesti tottui, vaikka joka kerta kiljuinki kun torakan näin :D Pahin oli se yks, joka lensi huoneen toiselta puolelta avonaiseen jääkaappiin...en nimittäin tiennyt ennen sitä, että torakat lentää, nytpä tiiän :D:D Ulkomailla on kyllä pelottavia hyönteisiä verrattuna Suomeen, I must say :D

Ihana asu sulla kans, btw!

Vierailija

Joo mä naureskelin kanssa kun solmin tuota nauhaa että tuntuu kuin olisin takaisin ala-asteella. :) hassua kyllä miten noita juttuja ei millään unohda... Ja joo solmuja vaan toisen perään riippuen millaista kuviota haluaa. Ja itse rakastan myös niin paljon kapeita koruja, niin ihania!!!<3 

Apua mä en myöskään tiennyt että torakat osaa lentää, hui kauhistus sentään :D

Laura

Mäkin oon nyt noin kuukaus sit näperrellyt ja käyttänyt noita koruja. Myös seassa on erilaisia ulkomaanreissulta kertyneitä. Mä tykkään käsikoruista hirveesti! Tossa sun nauhassa on kyllä iiihanat värit. Harmi ne hämähäkit :/ ite en niin kovin ötököitä pelkää (veikat keksi aina jos jonkin moista... Ja minä mukana :D) Eikö niitä saisi "torjuttua" jollain? Hommaatte paljon lintuja sinne takapihalle ni luulis säikäyttävän :D Ku eikös linnut syö hämiiksiä? En mä tiedä... Toivottavasti pääsette eroon niistä!

-Laura

Ps kirjota enemmän sun arkipäiväisestä elämästä..? Ettämitä puuhailet ja jos käyt pippaloiss ni niistä ja ja semmosta!

Vierailija

joo me ollaan etitty kaikkia parhaita torjuntareseptejä netistä :D hih kohta tulee häätö meijän pihalta :D Hih ja hauska kuulla että joku muukin on ehtinyt korujen tekoon, itse löysin tuon langan jossa on siis montaa eri väriä yhdessä ja ajattelin heti että olisi täydellinen kesäväri. :)

Ja kiitti vinkistä!!! Varmasti on tulossa enenmmän kaikkea juttua kun saatiin tämä blogikin nyt toimimaan paremmin

aanaV

apua hämppiksiä, pelkään niitä Todella Paljon!!!!

muistan ystiskorut ja toi sun tekemä on ihana! ostettiin muuta ystiskoru thaimaasta viime talvena poikaystävän kanssa. täytyykin ottaa ne taas käyttöön  :)

Anna

HYI KAMALA HÄMÄHÄKIT!!!!!! toivottavasti pääsette niistä eroon, onko ne kuinka isoja? 

Täällä päin taas on semmoisia kamalia kotiloita, jotka syö kaikkia kukkien lehtiä ja tuhoaa puutarhaa ja muutenkin aivan todella kuvottavia:s .

Vierailija

If your sunshine....

In a lyrical

verse a fine

day remains

touching the

dream of

an intense

emotion...

Francesco Sinibaldi

Uusimmat

Suosituimmat