Mies polttareissa strippiklubilla

Liian mustasukkainen?

Mies pyysi aamulla mua katsomaan sen tililtä paljonko siellä on rahaa. Se siis itse on antanut mulle nettipankkitunnuksensa ja hoidan molempien tileiltä kaikki laskut ynnä muut sellaiset. No, sieltähän näkyy viimeksi tehdyt ostokset. Se oli vähän aikaa sitten miesporukalla polttareissa Tallinnassa, olivat yhden yön. Siellä näkyi 20 euron osto ja tiedoissa sellainen nimi, joka hyvin vahvasti haiskahti strippiklubilta, siis oikeastaan ihan selvä strippipaikan nimi ja googlettamallahan se varmistuikin.
Tuntuu kurjalta, koska ei itselläni mieleenkään tulisi mennä katsomaan jotain strippishowta. Googlettamalla selvisi, että sisäänpääsy on 10 e, että kai se on sinne sitten itsensä ja varmaan itse polttarisankarin maksanut.

Tuli paha mieli senkin takia, ettei se ole sanonut mulle mitään siitä, en mä siitä olisi mitään pultteja vetänyt, vaikka olisihan se silloin harmittanut. Kyllähän mä sen ymmärrän, että ne oli polttarit (vaikkei polttareihin mun mielestä tarvitse kuulua strippausta...) ja tuskin oli miehen oma idea. Mutta silti, eihän se kiva ajatus oo että se on istunut siellä katsomassa kun alastomat naiset hinkkaa itseään ja toisiaan ja ties mitä.

Avomies siis kyseessä, yli vuosi yhdessä ja liki vuosi asuttu yhdessäkin. Ollaan molemmat vähän mustasukkaisia, mutta kuitenkaan en rajoita miehen menemisiä tai tekemisiä mitenkään vaan eipä hän joka viikko tai joka kuukausikaan ravaakaan baareissa ilman mua. Ei mieskään rajoita, mutta on mustasukkainen siitä, kun käydään joskus tyttöporukassa katsomassa lempibändin keikkoja (saatetaan joskus muutenkin olla tekemisissä bändin jäsenten kanssa, ei mitään läheisiä kavereita olla mutta tuttuja).

Muutenkin meni vähän huonommin tässä parin kuukauden välein aina välillä, kai kuherruskuukaudet on mennyt jo ohi ja ei keskititty toisiimme tarpeeksi, mutta ollaan saatu puhuttua ja muutama viikko mennyt hyvin taas. Ja tuo polttarireissu oli tässä parin viikon sisällä. Ja kun mies tuli reissulta, sanoi miten oli kaivannut mua ja miten onnellinen on kun voi tulla taas kotiin mun luo.

En tiedä pitäiskö olla vaan hiljaa tästä vai sanoa jotain. En halua järjestää miten hirveää draamaa, mutta haluaisin miehen saada ymmärtämään, ettei tämmöinen tunnu kauhean kivalta, varsinkaan kun mies ei itse maininnut edes ohimennen asiasta. Kyllähän mä luotan siihen, kun mies sanoo että haluaa vain mut eikä pystyisi olla kenenkään muun kanssa eikä miehen tarvitse mulle jokaista tekemistään raportoida erikseen, mutta tämä tuntuu vähän salailulta ja sen takia mielikuvitus alkaa laukata, että ehkä jotain muutakin on tapahtunut... Ja mitä muuta se on jättänyt kertomatta... Ehkä mies ei vaan kertonut, koska pelkäsi mun suuttuvan "turhasta", jos se vaan on istunut siellä kavereidensa seurana eikä kuolannut kieli pitkällä ja ottanut sylitansseja.

Jos mä kävisin katsomassa jotain strippishowta, mies ei todellakaan katsoisi sitä hyvällä ja vähintäänkin kuittailisi siitä jatkuvasti, ellei päättäisi meidän suhdetta.

Mitä mieltä olette? Onko teidät miehet olleet strippibaareissa ja miten suhtaudutte/suhtautuisitte? Miten sanoisin asiasta niin, ettei se tuntuisi miehestä aiheettomalta nalkutuksesta ja että mies ymmärtäisi, että tämmöinen tuntuu musta pahalta? :(

Kommentit (6)

nöpönenä__

Olen mies, ja jostain syystä pidän miehesi tekoa lähes mitättömänä.

Jos olisin miehesi, toivoisin että kerrot mikäli tällainen loukkaa sinua, sillä itse en sitä muuten ymmärtäisi.

Elenainen

Ehkä voisit lähestyä miestäsi asian kanssa jotenkin sillä tavalla, että yrität olla syyllistämättä miespoloa, häntäkinhän saattaa vaikka hieman hävettää koko juttu.

"Minusta tuntuu että minulta salataan asiaa, jonka kertominen olisi tuottanut paljon vähemmän pahaa mieltä ja epäilyjä." / "En olisi pahastunut siitä että menet sinne klubille. Sen sijaan harmistuin siitä, että salasit asian minulta ja nyt minun mielikuvitukseni laukkaa.." Yms. Kerro vain rehellisesti, miltä sinusta tuntuu. Asioita ei ole terveellistä jättää käsittelemättöminä pyörimään mieleen.

:)

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Aloittaja

Itseasiassa mies otti asian ennen minua puheeksi ja selvisi, että kyseessä oli väärinkäsitys, joku oli tullut suosittelemaan paikkaa ja nämä olivat menneet sinne  pikku huppelissa pahaa-aavistamattomina luullen tavalliseksi yökerhoksi, ostaneet kaljat ja sitten yläkerrassa odottikin yllätys :D Olivat häipyneet paikalta aika nopeasti... Mies vielä jälkikäteen ihmetteli miksen minä ottanut asiaa puheeksi aikaisemmin ja sanoi, ettei heti ollut kertonut koska häntä oli vähän nolottanut eikä tiennyt miten suhtautuisin.
No, ensi kerralla otan mieltä vaivaavan asian puheeksi heti, muidenkin tapahtumien johdosta ollaan otettu nyt sellainen linja että heti puhutaan toisillemme jos joku painaa mieltä. Ja sainpahan sanottua että en tosiaan hyvällä katsele jos tahallisesti eksyy strippibaariin joskus :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat