Muita todella pienirintaisia naisia?

riipu

Asia ei ole aiemmin häirinnyt minua ja useimmiten olen ihan tyytyväinen olemattomiin rintoihini, mutta laihduttuani pari kiloa - josta varmaan puolet tisseistä - se on alkanut vaivata. En ole mikään alipainoinen tai urheilija, kuten useimmat pienirintaiset, vaan olen täysin normaali parikymppinen nainen. Kuvittelin jopa, että olen melko mahakas, sillä sivuprofiilissa pienikin pömppömaha näyttää valtavalta, kun sitä vertaa rintoihin, joita ei ole. Tänään laitoin pitkästä aikaa tavalliset rintaliivit, eli 75A-kokoiset hyvin muotoillut liivit, jotka pysyvät kasassa, vaikka sisällä onkin puolet tyhjää ja katsoin itseäni peilistä ihonmyötäinen t-paita päällä. Olin järkyttynyt siitä, miten isoilta kenen tahansa muun mittapuulla pienet rinnat näyttivät ja miten hoikalta minä muuten näytin. Vaikka näky oli tietenkin ihan miellyttävä - näytinhän vaihteeksi naiselta enkä vastasyöneeltä pikkutytöltä - se jotenkin järkytti minua.

Minusta tuntuu, että koko kehonkuvani on jotenkin vääristynyt, kun rintoja ei ole. En voi olla tavallinen normaalipainoinen ja näyttää normaalilta, vaan minun on oltava huippu urheilullinen ja superlaiha näyttääkseni edes naiselta.

En usko, että kukaan voi auttaa, koska lihottaminen ei ole vaihtoehto. Painoindeksini on suurimmillaan ollut yli 23, mutta silloinkaan rintani eivät olleet normaalia A-kuppia suuremmat. Haluan vain jotain kohtalontovereiden tarinoita ja vinkkejä siitä, miten osata elää rinnattomana. Pukeutumisvinkitkin olisivat tervetulleita, koska kohta en kulje enää missään muussa kuin painijaselkätopeissa ja huppareissa, koska kaikki vaatteet ovat liian isoja rintojen kohdalta ja se on raastavaa!

Kommentit (11)

riipu

Unohdin mainita sen, että olen siis pitkän aikaa käyttänyt toppimallisia rintaliivejä, joissa ei ole minkäänlaista toppausta eli ne vain hiukan pyöristävät rintoja. Olen pitänyt niitä siksi, että minua häiritsee "huijata" pitämällä liivejä, joista puolet on ilmaa. On minulla joitain erityistopattuja geelirintsikoitakin, mutta en niitäkään pidä kuin juhlahameiden kanssa, koska olkaimeton juhlamekko ilman rintoja näyttää kammottavalta.

Cosmonautti

Eiväthän rinnat naista tee vaikka niitä pidetäänkin yhtenä naisen tunnusmerkeistä. Rintojen funktiohan on imettäminen ja raskauden aikana ja sen jälkeen usein kasvavatkin juuri sitä tarkoitusta varten. Ihmisen luonnonvalinta on sattunut keskimäärin suosimaan naisissa fenotyyppejä, joilla rinnat muodostavat selvästi erottuvan seksuaalisen signaalin, samalla tavalla kuin miesten osalta suosituiksi omaisuuksiksi on muodostunut vahva leuka tai lihakset, jotka kertovat testosteronin määrästä.

Lajinvalinnassa merkittävämpää on kuitenkin se, miten parttenerikanditaatti miellyttää juuri kyseistä valinnan tekevää yksittäistä yksilöä. Aivan yhtä hyvin kuin jotkut naiset saattavat suosia miehessä naisellisia piirteitä, kuten hoikkaa tai siroa ruumiinrakennetta, voivat jotkut miehet suosia naisessa poikamaisia piirteitä. Useinhan partnerissa pidetään kauniina samankaltaisia ulkonäöllisia ominaisuuksia, joita itselläkin on.

Itse pienirintaisista naisista pitävänä miehenä melkeinpä suosittelisin, että toisit enemmän esille pieniä rintojasi. Näin voi tehdä esimerkiksi jättämällä rintaliivit kokonaan pois ja laittamalla ohuehkon paidan päälle, jolloin rintojen sijaan esille nousee nänni, mikä selvästi erottuessaan antaa naisesta erittäin eroottisen signaalin. Samalla pitää kuitenkin hyväksyä se tosiasia, etteivät kaikki miehet kiihotu pienirintaisista naisista, ainakaan heidän rintojensa vuoksi. Mutta ne jotka tykkäävät, varmasti arvostavat sitä, ettei nainen häpeile eikä peittele juuri niitä piirteitä, joista mies erityisesti naisessa pitää.

riipu

Kiitos hienosta kommentista! Sait minut jotenkin ajattelemaan, että jonkun mielestä olen kauniimpi juuri tällaisena kuin ns. "nomaalina" (: Nyt on tietenkin ilta ja olen jo yöpuvussa, joten vaatekriisi ja ulkonäköpaineet alkavat olla tältä päivältä ohitse, mutta toivon, että tämä sama tunne pysyisi aamuun asti.

Rintaliiveittä kulkeminen saattaisi herättää valtavaa närää naispuolisissa henkilöissä, mutta olisi kyllä varmasti miesten mielestä eroottista. Ehkäpä lähden joskus isorintaisten kavereideni kanssa baariin rintaliiveittä ja katson, kumpi saa enemmän vientiä :D

sanna

Täälläkin ihan sama ongelma! Etenkin se, että maha tuntuu olevan tissejä isompi. Jos olisin ihan superhoikka vyötäröltä, voisin ehkä jotenkin hyväksyä nämä minitissit, mutta kun vaikka kuinka treenaan ja syön terveellisesti, pieni pömppä mulla tulee aina olemaan, sellaiseksi on sitten näköjään vaan synnytty. Eikä mahani ole edes iso, vyötärö jotain 67cm, ehkä. Tissit vaan niin nysät. :( Harkitsen vakavasti silikoneja ja rahatkin alkavat olla kasassa, se on minun ratkaisuni. Mihin ratkaisuun sitten itse ikinä päädytkään, toivotan kovasti tsemppiä! Ulkonäkö, viehättävyys tai naisellisuus eivät ole rintojen koosta/muodosta kiinni.

Vierailija

Suorastaan pelkään isoja rintoja. Mitä pienemmät, sen söötimmät. Olen vähän ihmetellyt itseäni, ikämiestä, kun ihanne rinnat ovat teinityttöjen mallia. Että olenko jotenkin jäänyt sille asteelle? 

Vierailija

Täällä aikuinen, lähes nelikymppinen nainen, jolla rintoja ei nimeksikään. Ymmärrän että se ei ole katsojalle kovin silmiä hivelevää mutta itse pidän niistä kovin. Ihana tunne kun ei haittaa urheilussa tms. Ainoa ongelma on se että pienimmätkin kuppikoot ovat liian suuret. 

Vierailija

Kiitos, vihdoin löysin jonkun joka kokee saman asian! Mulla on 70B ja silti tuntuu et rinnat ei asetu missään rintsikois ja mulla on tosi huono itsetuntokin sen takia. Aikasemmi annoin poikaystävn nähä mut en enää kun koen että ne on niin pienet että kuka niistä tykkäis. Olen tosiaan 16 mutta ei nää muutamassa vuodessa oo kasvanu kun yhden kupin... pitää vaa toivoo et ne kasvaa ku tuntuu et kaikil muil on isommat vaik muilkii ois pienet. Ku sanotaa et isot rinnat roikkuu mut kyl pienetkii roikkuu.. mut onneks en oo ainoo :):):)

Vierailija

Kiva viestiketju. Taidan laittaa omankin korteni kekoon. Olen jo 33 - ja silti moni luulee mua hädin parikymppistä vanhemmaksi.. kokoni on rintsikoista riippuen 65-70 A!! Noloa mutta totta. Olin kateellinen yläasteella kun kaverit vertailivat että kuinkas suuret liivit nyt saa ostaa... Mä jouduin käyttämään toppimallisia kun ei muita siihen aikaan ollut. (paitsi ehkä niillä kalliilla merkeillä joihin mulla ei ollut varaa satsata.

Viime viikolla menin kaverini kanssa rintaliivien erikoisliikkeeseen ja kun kaverini meni sovittamaan liivejä ja jäin katselemaan niitä toppi mallisia niin myyjä tuli ja kyseli onkos minulle jo hankittu harjoitusrintaliivit???  Olin hetken että tuota noin.... monia vuosia sitten eivätkä nämä sen jälkeen ole kasvaneet. Nykyään on kyllä kaikenlaisia geeli push uppeja mutta ne ovat hiostavia ja kun toi 70 on mulle monesta mallista vielä iso niin hankalaa on. Kai ne joskus kasvaa ees kokoon 70 B. Toivossa on hyvä elää.

Vierailija

Sama juttu täällä. Ongelmaa vaatteiden kanssa ei muuten ole, mutta sopivaa mekkoa on vaikea löytää kun liian pienet rinnat :(

Olen siis lukion ensimmäisellä luokalla oleva tyttö, joten ehkä toivoa rintojen kasvamisesta vielä on...

Vierailija

. Voi teitä! Kunhan kuluu kymmene vuotta, synnytätte ja imetätte muutaman lapsen, surette sitä miksi rinnat eivät mahdu entisiin ritsikoihin. Rinnat venyvät ja kasvavat iän mukana, ilman imetystäkin, olkaa huoleti. Sillä aikaa voi käyttää topattuja rintsikoita tai olla ilman. Miksi tehdä tuollaisesta asiasta ongelmaa. Nuoret naiset ovan aina kauniita. Joskin lihasten kuntoharjoittelu auttaa myös rintoihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat