Hyväksikäytön/vain seksin takia seurustelemisen huomaaminen ja tunnistaminen

Sharon383

Mistä asioista voi tunnistaa jos poika seurustelee tytön kanssa vain seksin takia, mutta tyttö ei seurustele samasta syystä? Kertokaa asioita mistä sen vois huomata ja tunnistaa ja mistäa jutuista taas ei.

Kommentit (4)

Lenune

Ainaki mulle tulee mieleen tuollainen, jos mies tahtoo nähdä/tekee aloitteen tapaamisiin, vain kun haluaa seksiä ja jos keskustellaan esim. netin/tekstareiden kautta, niin keskustelu lipsuu miehen toimesta jatkuvasti kaksimielisyyksiin tai seksiin.  

Pari on vielä aika nuori, sanotaan alle 18-vuotias. Koska baariin ei pääse iskemään yhdenillanhoitoja niin vakituinen "suhde" on hyvä keino saada seksiä. Jos on yli 18-vuotias niin ei ehkä mikään supliikkimies eikä hyvännäköinen, eli hänelle on vaikeampaa saada baarista seuraa ja siksi "seurustelee". 

Yleisesti varmaan se, ettei kiinnosta toisen mielipiteet, elämä eikä varsinkaan tulevaisuuden suunnittelu millään tapaa. Myös muiden liiallinen katselu tai muille flirttailu facebookissa/mesessä, muualla netissä tai jopa kasvokkain silloin kun tyttöystävä ei ole paikalla, kertonevat tuollaisesta. 

Jos tyttö haluaa asiaa "testata" ni poikaystävän ottaessa yhteyttä, mainitsee jotenkin ohimennen että on esim. menkat, tai sitten joskus kun hommat on jo käynnissä niin keskeyttääkin, että sori, ei nyt oikein tee mieli tms ja katsoo reaktion. Jos mies ei haluakaan tavata, tuleekin äkkiä joku este tai muu meno, tai suuttuu/loukkaantuu keskeyttämisestä tai siitä, ettei toista nyt huvita, niin kannattaa asiaa miettiä.

Sharon383
Lenune

Ainaki mulle tulee mieleen tuollainen, jos mies tahtoo nähdä/tekee aloitteen tapaamisiin, vain kun haluaa seksiä ja jos keskustellaan esim. netin/tekstareiden kautta, niin keskustelu lipsuu miehen toimesta jatkuvasti kaksimielisyyksiin tai seksiin.  

Pari on vielä aika nuori, sanotaan alle 18-vuotias. Koska baariin ei pääse iskemään yhdenillanhoitoja niin vakituinen "suhde" on hyvä keino saada seksiä. Jos on yli 18-vuotias niin ei ehkä mikään supliikkimies eikä hyvännäköinen, eli hänelle on vaikeampaa saada baarista seuraa ja siksi "seurustelee". 

Yleisesti varmaan se, ettei kiinnosta toisen mielipiteet, elämä eikä varsinkaan tulevaisuuden suunnittelu millään tapaa. Myös muiden liiallinen katselu tai muille flirttailu facebookissa/mesessä, muualla netissä tai jopa kasvokkain silloin kun tyttöystävä ei ole paikalla, kertonevat tuollaisesta. 

Jos tyttö haluaa asiaa "testata" ni poikaystävän ottaessa yhteyttä, mainitsee jotenkin ohimennen että on esim. menkat, tai sitten joskus kun hommat on jo käynnissä niin keskeyttääkin, että sori, ei nyt oikein tee mieli tms ja katsoo reaktion. Jos mies ei haluakaan tavata, tuleekin äkkiä joku este tai muu meno, tai suuttuu/loukkaantuu keskeyttämisestä tai siitä, ettei toista nyt huvita, niin kannattaa asiaa miettiä.

Mä oon seurustellut yhden pojan kanssa 2vuotta ja tässä jokin aika sitten hän jotenkin vaikutti suuttuvan kun kielsin häntä aloittamasta mitään hommia.... Lähdin käymään vessassa sen jälkeen ja kun tulin takaisin hän tuijotti kelloa koko ajan ja hoki monta kertaa että kello on jo aika paljon sitten hän meinasi lähteäkin koska väitti ettei hänen seuransa kelpaa mulle. Sitten kun hetken päästä jtn siinä tehtiin niin heti vaikutti tyytyväiseltä. Hän kyllä väitti että häntä vaivasi se kun olin ollut jotenki mukamas vittuuntunut koko sen päivän. Joka kerta kun me nähdään hänen mielestään pitäisi jtn tehdä... Vihjaili mm. kerran kun olin hänen ja yhden kaverini kanssa samaan aikaan, sillai kuitenkin ettei mun kaveri mitään huomannut...

Ja sitten hän joskus yhessä paikassa tarjoo juotavaa ja sillai.... Oon aika usein miettinyt et onko hän mun kanssa oikeista syistä vai minkä takia. Ainoa mikä pistää sen asian miettimisen mielestä pois on se että olemme olleet yhdessä 2vuotta.... Ja aina kun on mun kanssa niin hän puhuu koko ajan kaikkea seksiin liittyvää ja sellaista.... Ja sitten kun tässä joskus on tapahtunut jtn juttuja niin hän on ajatellut niissä kaikissa jutuissa vain itseään eikä mua ollenkaan. Ja aivan kuin hän saisi puhua mulle millai häntä huvittaa, mutta mä en hänelle....

Sharon383

Että onkohan toi jtn sellasta että hän on mun kanssa vain seksin takia vai onko hän mun kanssa oikeista syistä? Siitä että olemme olleet niin kauan yhdessä voisi jotenkin luulla että olisi mun kanssa yhdessä oikeista syistä mutta kai kaikki on aina mahdollista....

elluvaan

kyllä vaan on mahdolista että mies on naisen kanssa ilman ns. oikeaa syytä. itse seurustelin miehen kanssa, joka suoraan sanoen nautti kiusaamisestani kaikin tavoin ja menihän siihen kauan että minä sinisilmäisenä ja rakastuneena sen tajusin. ja meidän suhteessa oli kyllä paljon samankaltaisuutta, että jos ei seksiä herunut ei häntä juurikaan kiinnostanut. eikä miehen tarvi olla ruma, oot vaan tuttu ja turvallinen seksikumppani. lisäksi mies saattaa hakea seksiä myös muualta (mene ja tiedä?) ainakin exäni niin teki, minkä sain jälkikäteen tietää. eli kyllä ihmisillä voi olla monenlaisia motivaatioita seurustella sen lisäksi että ihmisillä on eri käsitykset mitä seurustelu on.

saatko esim seksin jälkeen läheisyyttä? tai läheisyyttä niin ettei etenisi seksiin? voit kysyä asiaa mieheltä mutta usko pois se tuskin myöntää mitään joten nyt tätyy vaa luottaa omiin tunteisiin. mieti mitä saat suhteelta? mitä haluaisit suhteelta? onko toinen valmis tekemään suhteenne eteen mitään, muullla kuin alapäällään?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat