Something new...

Sivut

Kommentit (75)

Terhi

Vanha lukija. Olisi mukava nähdä teidän talon sisustusta, miltä uusi asunto näyttää ja miten suomi/amerikka ovat kohdanneet sisustuksessa teillä :)

Koo

Olen vanha lukija, oon ekan kerran törmännyt sun blogiin jo pari vuotta sitten :) Ehdottomasti hyvä tää uudistus, ärsytti kun kaikki postaukset joutui klikkailemaan auki. Tykkäisin vähän pitemmistä postauksista, yksi kuva ja pari lausetta jää turhan lyhkäseks mun makuun. Mutta kirjottele ihan vaan elämästäs, myös tyylistäsi olisi kiva kuulla lisää :)

S

Ikivanha lukija täällä hei! :D Tykkään kyllä melkeinpä kaikesta mitä kirjotat, mutta tällä hetkellä kiinnostaa kaikki mitä siellä rapakon toiselle puolella tapahtuu. Kaikki hyvät matkavinkit otetaan vastaan, näillä näkymin suuntaamme sinne suunnalle lomalle ensi vuoden alussa!

Noora

Olen seurannut blogiasi siitä lähtien, kun siitä ilmestyi artikkeli Cosmossa. Tykästyin varsinkin siihen kohtaan, jossa luki, että asut jenkeissä. Mun piti samantien lähtee tsekkailemaan millainen tää sun blogis on, ja kivaksi osottautui :)

Mä itse tykkäisin eniten siitä, jos postailist enemmän ympäristöstä; mitä siellä jenkeissä on mm. kauppoja tms. Missä kaikkialla olet käynyt ja avaisit ehkä jopa hieman vaatekaappiasi meille lukijoille!

minna

Olen lukenut postauksiasi pari kertaa aiemmin :)

Voisit kertoa asuinpaikkasi nähtävyyksistä ja vaikkapa siitä miten tulisi toimia kun muuttaa ulkomaille.

+ asukuvat ovat aina kivoja! :)

Jenni

Olen uusi lukija. Hyppäsin mukaan nyt Cosmo-aikakauden aikana, tosin selasin yhtenä iltana koko vanhan blogisi läpi! Tykkään jo nyt todella paljon postauksistasi, mutta jos nyt sitten jotain toivetta saa antaa niin olisi ihana lukea vielä enemmän ihan arkielämän erikoisuuksista ja eroista Suomeen nähden! Rakastan myös ihania valokuviasi joten niitä vain enemmän ihan kaikesta :D Ja tietysti joku shoppailupostaus voisi olla mielenkiintoinen, jossa siis esittelet suosikkiputiikkejasi sieltä Losista :)

Laura

Olen vanha lukija, ihan sun ensimmäisen blogin ajoista asti oon seuraillu :) Postausaiheihiin mulla ei ole varsinaisesti ehdotuksia, mutta toivoisin ylipäätänsäkin pidempiä postauksia!

Kirsi

Olen uusi lukija, olis kiva kuulla matkavinkkejä jos joskus sinne Los Angelesiin sattuisi pääsemään :D missä kannattaa ehdottomasti käydä, parhaat shoppailupaikat, ravintolat ymsyms :)

Em

Olen ollut lukijana jo entisen blogisi puolella (ts. siitä lähtien kun tutustuit Sauliin, löysin sinunkin blogisi ja ihastuin kirjoitustapaasi, kuviisi ja elämääsi rapakon toisella puolella, eli noista ajoista lähtien olen ollut hengessä mukana). On ollut ilo huomata, että uudessa osoitteessa blogin sisältö on säilynyt yhtä ihanana. Hienoa, että nyt blogisi alusta on muuttunut leveämmäksi täällä Cosmonkin sivuilla, ja on siten miellyttävämmin luettavissa.

En kaipaa postauksiin mitään uutta tai lisää, olen ollut tyytyväinen nykyiseen menoon. En kaipaa erityisemmin tyylivinkkejä (kuvat ihanan rennoista asuistasi on riittävän inspiroivaa) enkä erityisemmin Hollywoodin hohdettakaan. Pidän siitä, että kerrot arjestanne siellä ja se on juurikin se mikä eniten kiinnostaa. :)

Kuvasi ovat todella kauniita ja laadukkaita, ne miellyttävät silmää ja kertovat monesti enemmäin kuin itse teksti. Olen tykännyt erityisen paljon myös siitä, miten olet toisinaan tuonut esiin pieniä kulttuurieroja USA:n ja Suomen välillä, mm. tavat toimia eri tilanteissa, ruokakulttuuri, työn ja vapaa-ajan suhde, asenne elämää kohtaan, pukeutuminen, ihmisten luonne, maisemat, luonto, jne. Olen itsekin taannoin asunut pitkään ulkomailla, joten siinäkin mielessä minusta on aina valtavan mielenkiintoista lukea näistä eri maiden ja ihmisten pienistä eroavaisuuksista.

Pidän myös siitä, että blogissasi on aina ollut sellainen huoleton, ajaton, kaunis, pohdiskeleva ja elegantti tunnelma. Sopivan lyhyet tekstit ovat myöskin mieleeni - ne jättävät tilaa lukijan omille ajatuksille (kaikkea ei anneta valmiiksi) sekä kauniille kuville. Minusta lyhyehkö teksimäärä myöskin pitää blogin ulkoasun tyylikkään näköisenä. Blogiasi on siis miellyttävää ja kevyttä lukea. Minusta on ollut aivan ihastuttavaa saada nähdä pieniä kurkistuksia elämästänne siellä Kalifornian auringon alla. Etenkin talvella aurinkoiset kuvasi ovat tuoneet paljon piristystä omiinkin päiviini. Niin ja nythän tänne Suomeen tuli äskettäin TAAS vähän viileämpi rintama..että sellainen kesä meillä. ;)

Jos jotain postaustoiveita täytyisi esittää, niin mielellään näkisin vähän lisää sitä uutta kotianne, siis sitten kun se on esittelykunnossa. Ja eläinrakkaana ihmisenä pidän myös kovasti siitä, että koiranne vilahtelevat kuvissa aina silloin tällöin. Eli jatka vaan samaa rataa. Se jokapäiväinen arki on se mikä päällimmäisenä kiinnostaa. Kiitos blogistasi ja kaikkea hyvää tulevaan! :)

Anna

Olen uusi lukija ja haluaisin nähdä lisää valokuvia arkielämästäsi, aurinkoiset kuvat sieltä jenkkilästä piristävät päivää!:) Olisi myös kiva kuulla miten olet selvinnyt suomi-ikävästä tai oletko sellaisesta edes kärsinyt...

Soffi

Uuusi lukija olen ja eksynyt tänne cosmossa olleen jutun perusteella :) Mitä nyt olen blogiasi ehtinyt selailemaan niin pisimmäksi aikaa olen jumittanut urheilu ja vapaa-aika painotteisten postauksiesi kohdalle, tietenkin kaikkine kuvineen, ihanaa kun ne ovat niin isoja ja selkeitä! Olisi kiva kuulla jatkossakin retkistänne ja tietenkin siinä sivussa seurata minkälaisia asuja milloinkin keksit päällesi laittaa. Ihanan raikas blogi sinulla kaiken kaikkiaan!

Linda

Heippa! Olen vanha lukija, lukenut jo ajalta ennen kuin menitte miehesi kanssa kihloihin. En kylläkään muista tarkalleen kauanko siitä on ja kuinka kauan ennen sitä luin jo blogiasi :D Tuntuu, että on ihan hämärän peitossa kuinka kauan olenkaan blogimaailmaa seuraillut...

Postauksissa on aina tosi hauska lukea kulttuurieroista. Ja lisäks pidemmät tekstit välillä on kivoja. Sisustusjutut ois kivoja kans, esim. siitä teidän uudesta kodista olis kiva lukea, tai yleensäkin sisustuksesta USA:ssa. Oon jotenkin saanut sellaisen kuvan, ettei sisustus olis kauheen iso juttu siellä yleisesti, vai olenkohan väärässä? Olin ite vaihdossa pari vuotta sitten Espanjassa ja siellä ainakin näki, ettei sisustus kiinnosta normiopiskelijoita. Onkohan suomalaiset sitten jotenki kovia sisustamaan? :D "Päivä kanssani"-postaukset on kans aina hauskoja lukea :)

T: Linda

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat