Bad hair day,anyone?

Kommentit (5)

Jenni

Hei ihan mahtavaa tää uudistus että näkee useamman postauksen kerralla eikä tartte jokaista avata erikseen! Helpottaa huomattavasti blogin selaamista ja lukemista :) Ja joo postauksen aiheeseen liittyen, viimeksi juuri tänään oli/on maailman huonoin hiuspäivä...

Vierailija

:) Jeeee mahtavaa että olet samaa mieltä. :) Hitaasti mutta varmasti tätä asiaa täällä ollaan selvitelty ja vihdoin se saatiin muutettua! Hih ja parempaa hiuspäivää sinulle huomiselle! :)

Minski

Heippa Madde!

Mua oikeen harmittaa, kun tuntuu että blogin muuton myötä kommentointi on vähentyny. Monelle varmaan on käyny samanlai ku mulle et käydään kerralla lukee useempi postaus ja kommentointi sit vaan jää.. Onneks helpotusta seuraamiseen on luvassa! :) haluunki vaan muistutaa sua että täällä me lukijat silti vielä ollaan, vaikka onki hiljasempaa. Keep going girl, sun blogi on ihan lemppari. Lukiessa tulee aina hyvälle fiilikselle, kiitos tästä! Ihanaa päivänjatkoa sulle ihana!

Vierailija

Kiitos ihana kommentista. <3 Tiedän että monelle kommentointi on nyt erilaista kuin ennen ja se ei ole aivan yhtä yksinkertaista kuin bloggerin aikoihin. :/ Mutta tällaiset pienet valonpilkahdukset aina piristävät mieltäni niin paljon. <3 Mahtava tietää etteivät aivan kaikki ole kadonneet tämän muuton myötä!!! Ihanaa viikkoa sinulle Minski!

Katja

ohhoh, äkkäsin äsken tän postauksen ja mikä sattuma-ostin reissullamme juuri tän lippiksen!! Oli niin hauska ja hyvä muisto ja tykkään lippiksistä esim. lenkillä... ja kun puolisko löysi melkein samanlaisen paidan niin tottahan mun sitäkin oli matkittava :D

lähtikö tää sulle matkaan silloin kaupasta? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat