Ahdistaa

ahistaa..

Mua on ahdistanut jo pari päivää, en pysty nukkuu yöllä. Väsyttää ihan sikana, tarviisin varmaan jotain unilääkkeitä. En halúis olla yhtään yksin, ahistaa hirveesti olla yksin. Miksi ihmeessä asun yksin. Ahistaa, itken, itken, itken..... Kuka tulee auttaa mua? Oksettaa, päätä särkee, väsyttää. Haluun vaan nukkuu, mutten pysty. Nälkä, mutten pysty syömään...

Kommentit (2)

Erika88

Osaatko sanoa, mikä sua ahdistaa? Onko viime aikoina tapahtunut jotain, joka pyörii mielessäsi? Pelottaako sua? Oletko asunut kauan yksin? Nimittäin ellet ole, ahdistuneisuus voi johtua siitä, että sua pelottaa asua yksin varsinkin alussa.

Voisitko ajatella meneväsi vaikka vanhempiesi tai ystäviesi luo muutamaksi yöksi, ja sitten taas koettaa yksin nukkumista? Tai pyytää jonkun ystäväsi luoksesi yöksi? Se voi auttaa.

ahistaa...

Oon mä jo pari vuotta asunut yksin.. No joo, viime aikoina tapahtunut. On lievää masennusta ja tapasin miehen tässä vähän aikaa sitten. En saa sitä mielestäni ja haluisin sen, mutta se asuu niin kaukana, että taitaa olla aika mahdotonta...

Täytyy vissiin keksii joku paikka, mihin mennä jos se auttais..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat