Kavereita vailla Helsingissä?

Pauaine91

Olen 20-vuotias nuori nainen, joka on muuttanut pari vuotta sitten Helsinkiin poikaystävänsä kanssa. Uusia vapaa-ajan kavereita ei ole siunaantunut vaikka yritystä on ollut. Minun ja avokkini kaverit majailevat kotipaikkakunnallamme.

Olen erittäin liikunnallinen ja kaipaankin yleisen hengailun, shoppailun, kahvittelun ym. lisäksi treeniseuraa esimerkiksi lenkille, uimaan, salille tai minne vain oikeastaan :). Sukupuolella ei ole väliä kunhan ikää olisi 18-25 vuotta, joten kaikki kavereita vailla olevat yhteyttä vain. Kerron tarkemmin itsestäni sitten tutustuessa. :D

Sähköpostiosoitteen voi vapaasti laittaa tänne. Omani kertoo koko nimeni, niin en viitsi laittaa sitä tänne. :)

Kommentit (3)

sundday

Moi,

oon myös 20v nainen, muualta tänne muuttanu, ja oisin kanssa kavereita vailla.

Asun tosin Vantaalla, mutta pääsee täältä helposti sinne Helsinkiinkin. :)

Laita sähköpostia, sundday2@gmail.com , niin voidaan tutustua enemmän :)

Kadiah

Moikka! Olen myöskin 20v nainen ja olen muuttanut muutama kuukausi sitten avopuolisoni kanssa espooseen aivan helsigin rajalle. Kuitenkin uusia tuttavuuksia en ole vielä täältä löytänyt, kun kaikki kaverit jäivät vanhaan kaupunkiin.

Harrastan mm.salilla käymistä, ja olisi todella mukava saada treeniseuraa ja tietenkin myös shoppailu ja kahvitteluseuraa, ja miksei myös bileseuraa :D

Viestiä voi laittaa osoitteeseen kadiah@hotmail.fi - En oikeastaan käytä enää meseä, joten sähköposti olisi parempi vaihtoehto :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat