Raskaana??

ihmeissään

Hei! Onko muilla tälläisiä kokemuksia. Minulla menkat 3-4 päivää myöhässä, kova paineen tunne alavatsassa, sekä jatkuva heikotus/yökötys. Rintani aristavat paljon ja tälläisiä menkkaoireita minulla ei ole ollut. Olen tehnyt raskaustestin (liuskatestin), joka kuitekin näyttää negaa (mikäli osasin sitä oikein tulkita, 2 viivaa oli mutta mielestäni tämä toinen viiva oli väärässä paikassa verrattuna siihen mihin positiivisen viivan pitäisi ilmestyä. Tämä viiva oli siinä kohdassa mistä näyte alkaa kulkeutumaan testialueelle...)

Kiitos jo etukäteen avusta!

Kommentit (8)

annyle

Odotteleppa vielä muutama päivä, vaikka viikko pari. Jos olet stressaantunut, se voi aiheuttaa menkkojen myöhästymisen. Jos menkat ovat myöhässä, se voi taas itsessään aiheuttaa menkkaoireita, jotka ovat pahempia kuin sinulla yleensä. Jos menkkoja ei vielä kahden viikon päästä ole kuulunut, tee uusi testi ja katso mitä se näyttää.

Itselläni on menkat välillä myöhässä jopa viikonkin verran, ellei pidempäänkin jos elämässäni tapahtuu jotain stressaavaa tai muuta erityistä. Esim. viime syksynä aloitin uudessa koulussa ja menkat tulivat about 3vkoa myöhässä (tosin tein kyllä raskaustestin silloin  varmuuden vuoksi).

Ota ihan rauhassa vielä! :)

sussu

Kannattee tehä toinen raskaustesti. Se tulos voi epäonnistua, niin kannattee kuitenkin varmistaa se tulos tekemällä useampi testi.

Itselläni oli menkat myöhässä ja sitte yhtenä päivänä oli vuoto ja sitten ei mitään. Rinnat meni tosi kipeeksi. Päätin tehä raskaus testin. Mulle se näytti selvää tulosta. Olin raskaana.

pikkumyy

itellä oli just ihan samaanlainen tilanne, että oli kauheet kivut mutta menkoja ei näkyny. Itselläni on normaalisti todella säännölliset menkat ja 5 päivän myöhästyminen sai jo huolestumaan etenkin voimakkaiden kipujen takia. Vaikka normaalisti menkkojen aikaan onkin paljon kipuja. mutta en kerinnyt testiä ostamaan kun lopulta menkat alko. enkä keksi mitään erityistä syytä myöhästymiselle koska en ole normaalia stressaavampi tilanne elämässä. jotenka odottele hetki ja tee sitten uus testi, toivottavasti asiat selviää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat