E-pillerit Dianenova ja väärä päivä

Vierailija

Hei, mulla olis ongelma. Syön dianenova nimisiä e-pillereitä ja otin liuskan alussa vahingossa loppupään pillerin ja jatkoin taas vanhadta kohtaa ja otin pillerin taas ns oikeasta kohdasta seuraavana päivänä. Nyt tyhjennysvuodon olisi pitänyt alkaa jo lauantaina ja niitä ei ole vieläkään kuulunut. Olen ollut yhdynnässä liuskan aikana mutta en luulisi sen vikuttavan siihen koska otin kuitenkin kaikki pillerit liuskasta!? Meinaa mennä yö unet jo ky tässä kaipaillaan vuotoa.. Kellään samanlaista kokemusta?

Kommentit (1)

itsekin dianea syönyt

Ööö... vaikka siinä liuskassa on ne päivämäärät niin ne on vaan helpottamassa muistamista. Kaikissa liuskan pillereissä on samat aineet eli ihan sama vaikka kaadat pillerit purkkiin ja napsin sieltä sekasin. Pillereistä huolimatta menkat voi hyvin tulla myöhässä, mutta jos kovasti huolettaa niin tee raskaustesti tai käy gynellä. Itselläni on tullut pari päivää myöhässä pillereiden aikana, tuskin on vielä syytä huoleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat