isot häpyhuulet(vain tytöille)!=)

tyttö19

Minulla on ongelma, nimittäin isot(siis aivan valtavat) ulommat häpyhuuleni! ne ovat kauheat enkä ole nähnyt kenelläkään samallaisia. ei taida olla ihan normaalia? Oiskohan jotain leikkausta olemassa jossa vois pienentää niitä?

Kommentit (9)

huulipuna

[/quote]

Älä hätäile siellä :) mulla on kans sama juttu, ja en oo oikee itekkää nähny isoja häpyhuulia muilla. Oon nyt 18 vuotias ja seurustelen, tietysti ekaks vähän häpeilin mutta sitten ajattelin että seksi sujuu ja poikaystävää ei haittaa, itse asiassa se pitää niitä eroottisina ja se tykkää niistä :DD. Joskus kun käyn uimahallis, niin silloin vähä "hävettää" mutta sekin menee nopeasti ohi ja voin sanoo että on muillaki isoja häpyhuulia jotka "roikkuu". Ole vain oma itseni ja ylpeä nainen! Nyt tiedän itsekin että on olemassa toinenki kuin minä. Äläkä pliis leikkaa niitä, ellet nyt halua.. Se maksaa paljon ja joskus siitä saattaa mennä tunto etkä enää tunne orgasmia tai saatat saada virtsatulehduksen. Hyväksu itsesi sellaisena kuin olet :)!

joonas_88

Pahoittelen, että tulin miehenä lukemaan tämän ja kommentoimaan, mutta...

Mun mielestä isot häpyhuulet on kauniimmat kuin pienet, mutta kaikki pimpit on ihania. :) Älä leikkaa itseäsi.

Bina
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Tyttökulta älä hätäile, jopa joonas_88 komentti pittää paikaanssa. Jokaisella naisella on erilainen häpyhuulia, niinkuin esim. miesten penikset. Ei tarte häpeä mitä jumala on suonut, ole ylpeä itestäsi. Niin kai kaikkilla on jonkilaiset iso/pienet häpyhuulet. 

Älä mee leikauttaa itees! Ole oma itees!!!!

Vierailija

isojen häpyhuulienhan kuuluu nimensä mukaisesti olla isot,eihän niitä muuten peittäisi normaali iho eikä ne suojaisi naisen herkimpiä paikkoja. Sitä paitsi kerron salaisuuden minun toisessa _pienessä_ häpyhuulessani on uloke joka vähäsen lerpattaa ja jopa näkyy jos seison jalat haarallaan. Samalla tavalla kun jokaisen naisen naama,rinnat tai muu vartalo yhtälailla se pimppikin on oma yksilöllinen itsensä. Kuka sen muka on säätänyt että pimpin pitäisi olla johonkin ulkonäköstandarteihin soveltuva? Jos sillä pystyy asiansa hoitamaan (pissaamaan,nauttimaan seksistä,synnyttämään vauvan maailmaan) Eikö se silloin ole juuri täydellinen pimppi omana itsenään? Sitä paitsi sinä oot vasta 19 sun hormoonitoimintasi voi vielä muuttaa pimppisi ulkonäköä,viimeistään raskaus muuttaa sitä. don't worry be happy :) 

Vierailija
Mischa

isojen häpyhuulienhan kuuluu nimensä mukaisesti olla isot,eihän niitä muuten peittäisi normaali iho eikä ne suojaisi naisen herkimpiä paikkoja. Sitä paitsi kerron salaisuuden minun toisessa _pienessä_ häpyhuulessani on uloke joka vähäsen lerpattaa ja jopa näkyy jos seison jalat haarallaan. Samalla tavalla kun jokaisen naisen naama,rinnat tai muu vartalo yhtälailla se pimppikin on oma yksilöllinen itsensä. Kuka sen muka on säätänyt että pimpin pitäisi olla johonkin ulkonäköstandarteihin soveltuva? Jos sillä pystyy asiansa hoitamaan (pissaamaan,nauttimaan seksistä,synnyttämään vauvan maailmaan) Eikö se silloin ole juuri täydellinen pimppi omana itsenään? Sitä paitsi sinä oot vasta 19 sun hormoonitoimintasi voi vielä muuttaa pimppisi ulkonäköä,viimeistään raskaus muuttaa sitä. don't worry be happy :) 

voi sakeli sua. Mulla ne sisemmmät on niin isot että kummatki lerpattaa vaikka miten seisois.. Ja vielä siinä klitoriksen ympärillä mulla on sitä ihoa että siitäki pitää raottaa jotta klitoris näkyy. Oon karvanen ja karseet häbbärit. Arvaa onko se kivaa? Sulla on asiat hyvin jos toinen sieltä vähän pilkottaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat