Sivut

Kommentit (60)

jeminaa

Olen pettänyt 2 kertaa, ensimmäisellä kerralla kerroin, toisella en. Jos olisin kertonut sen toisenkin kerran, olisin varmaan nyt sinkku.. Olen miettinyt monesti miksi ihmeessä olen tehnyt niin, ja syy taitaa olla se että minulla on huono itsetunto, ja haluan hyväksyntää hyvännäköisiltä miehiltä...

Erika88

En ole pettänyt poikaystävääni, eikä se oikeastaan tulisi edes mieleeni. Poikaystäväni on tehnyt selväksi, että mulla ei olisi enää mitään asiaa hänen elämäänsä, jos pettäisin häntä.

helmeri

Petin entistä poikaystävääni melko pitkänkin aikaa, tosin loppuvaiheessa ex kyllä tiesi sen. Ennen sitä aina tuomitsi pettäjät, enkä sitä nytkää hyvänä pidä mutta joskus niin vaan käy ja kun omantunnon kerran paaduttaa, ei se siitä mihinkään elvy.

ikuinenrakkaus

miks helvetissä pettäisin? mulla on maailman ihanin ja luotettavin mies, ens kuussa ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja kihloissa puol vuotta. en voi edes ajatella pettämistä!! En ole koskaan pettänyt edes kavereitani millään kannalla, ja ollut aina rehellinen, sama poikaystävän kanssa. sairasta pettää poikaystävää, jos kerran rakastaa toista niin sillon kans ollaan sen yhden kans ja pidetään toisesta kiinni. mä annoin sydämmeni rakkaalleni kolme vuotta sitten ja tiedän et ollaan yhdessä siihen asti kun toinen menehtyy.

janzka_

Onhan sitä tullu kerran, pari, kolme. Ihan typerää, tiedän. Ei sellaista oikeuta millään selityksellä itselleen. Tyhmää. teetin täällä kuoret jossa oli kuva musta ja poikaystävästä www.designskins.fi ja nyt on kuva aina mukana muistuttamassa mitä EI saa tehdä. ja kaikki on nyt hyvin, onneksi

Pettäjä Pena

Kyllähän tuota on tullut petettyä kumppania useasti. Minun kumppani tietää asiasta, mutta ei välitä siitä. Hänkin taitaa käydä vieraissa. Olemme tehneet sopimuksen, että molemmat pitää huolen siitä, että ei tuo tuliaisia reissultansa kotiin. Itse kuitenkin tuossa juhannuksena mokasin ja pelkäsin, että sain jonkun taudin. Onneksi löysin netistä uuden sivuston, josta sai tilata klamydiatestin kotiin. Tämä palvelu on hyvä meikäläisille :-) Suosittelen lämpimästi! www.testaaitse.fi

Vierailija

En ole itse pettänyt, mutta poikaystävääni on petetty, joka on jättänyt häneen jäljet. En kyllä osaa ymmärtää, miksi joku pettäisi häntä. Exän moka, kun menetti jotain hyvää!

timo

Minua on petetty tietääkseni kerran ja voin sanoa, että kipeää teki henkisesti! Miehenä voin sanoa, että tuntui kun kaikki mihin uskoin oli viety kerralla pois. En tiedä mistä johtuu, mutta tämän kokemuksen jälkeen olen itsekin pettänyt useasti, mutta jäänyt kerran vain kiinni. Sekin tuntui kauhealta, mutta en siltikään ole lopettanut touhujani.

Toivottavasti osaan lopettaa ennen kuin käy huonosti....

tiskirätti

Oltiin seurusteltu sillo reilu kolme vuotta.. tosi kliseinen et suhde ei tunnu enää samalta, mies ei kuuntele ei löydy samanlaista kipinää kuin ennen, kaikki tuntui tasapaksulta ei juuri miltään. Toinen mies (vaikka Niko) kuuntelee ja lohduttaa, tämä alkaa kiinnostaa. Tapailimme pari kertaa ennen kuin kerroin miehelleni, mitään sänkypuuhia tämän kanssa seurusteltaessani ei ollut. Täytyy sanoa että oikeasti en muista mitä edes ajattelin kun lähdin repimää suhdettamme, tuntuu etten edes tuntenut itseäni. Kaikki se mitä olin luvannut itselleni oli poissa. Kun kerroin miehelleni (sanotaan nyt vaikka Iirolle) ni totuus tuli päin naamaa, itkin paljon mutta tuntui ettei suhteestamme tulisi mitään. Iiro oli poissa tolaltaan pitkään. Erosimme ja sovimme että olemme kavereita. Välimme oli taphatuneesta huolimatta lämpimät ja puhuimme toisillemme kaikesta.

Alotin suhteen sitte tämän Nikon kanssa. Hän ei tietenkää pitänyt että näin Iiroa, mutta en antanut sen häiritä. Me vain juttelimme, emme muuta. Mutta ei mennyt kauaa ku ymmärsin kuinka suuren virheen olin tehnyt, kaipasin exääni. Tuntui että hän oli nyt sellainen jonka olin halunnut hänen olevan. Jatkoin seurustelua tapailemani miehen kanssa lähes puoli vuotta, vaikka tunsin ihastusta exääni. Välillä puhuin tälle miehelle että millainenkohan suhde meillä olisi nyt exäni kanssa. Huomasin että ajettelin exääni todella paljon, yhteisiä hyviä hetkiä. En halunnut myöntää itselleni virhettä minkä olin tehnyt, mutta lopulta jätin tapailemani miehen. Hän ei ollut yhtään sellainen mitä olin kuvitellut, ei alkuunkaan. Mies itki perääni pitkään, mutta en halunnut hänestä yhtään mitään. 

Kerroin Iirolle päivää enne kuin jätin Nikon. Hän oli erittäin iloinen. Olimme koko kesän huomanneet että meidän välillä on edelleen kipinää. Iironkan kanssa mentiin sitten kahville ja juteltiin. Hän sanoi että oli miettinyt että suhteemme olisi loppunut joka tapauksessa. Tutustuimme toisiimme uudelleen ja Iiro halusi seurustella kanssani, yrittää uudelleen. Olin erittäin onnellinen,Iiro halusi antaa anteeksi, rakkaus ei siis ollut kuihtunut mihinkään. Ensimmäinen vuosi olin melko vaikea koska tietysti minun piti hakea luottamusta pohjasta asti. Sain luottamusta olemalla oma itseni ja rehellinen. En antanut pienintäkään syytä olla mustasukkanen ja sain takaisin luottamukseni ajan kanssa. Tiesin etten tulisi petttaämään ikinä, se on isäni kuoleman jälkeen kauheinta mitä olen koskaan kokenut. Ja tiesin etten koskaan tekisi enää koskaa mitään miehelleni. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut<3 Aluksi kun meillä oli riitoja niin tämä tuli monta kertaa esille, nyt se on jauhettu niin monta kertaa läpi että tapaus on siinä määrin unohdettu. 

Tapasimme Iiron kanssa hyvin nuorina 12v. ja siinä kolmen vuoden jälkeen eli siinä 15v. suhteemme oli karilla reilu puoli vuotta ja 4.11.2008 aloimme uudestaan seurustelemaan, eli kohta olis kaikkiaan 7 vuotta täynnä :) Nyt 20v. en hyväksy tekoani ja rakastan miestäni joka antoi minulle uuden mahdollisuuden, jota hänkään ei ole katunut :)

Kukasta kukkaan

Pena,

toimiko tuo palvelu? Olen joskus tilannut aiemmin markkinoilla olleita kotitestejä, mutta ne ei ole kovin luotettavia. Katsoin sivustoa ja se näytti tosi vakuuttavalta. Hyvä, että tuollaisia palveluita saadaan markkinoille. Toivottavasti tuo sivusto ei leimaudu pettäjien sivustoksi, sillä tuollaista palvelua tarvitsevat sinkutkin, kuten minä.

Pettäjä Pena

Kyllähän tuota on tullut petettyä kumppania useasti. Minun kumppani tietää asiasta, mutta ei välitä siitä. Hänkin taitaa käydä vieraissa. Olemme tehneet sopimuksen, että molemmat pitää huolen siitä, että ei tuo tuliaisia reissultansa kotiin. Itse kuitenkin tuossa juhannuksena mokasin ja pelkäsin, että sain jonkun taudin. Onneksi löysin netistä uuden sivuston, josta sai tilata klamydiatestin kotiin. Tämä palvelu on hyvä meikäläisille :-) Suosittelen lämpimästi! www.testaaitse.fi

oikea päätös

Olin ihastunut toiseen mieheen pari kuukautta ja henkistä ja fyysistä läheisyyttä oli enemmän kuin olisi saanut olla. Poikaystäväni ja toinen mies kuuluivat kuin eri maailmoihin, joissa molemmissa olemisesta nautin. Vasta sitten, kun nämä maailmat kohtasivat, yleensä vain omissa ajatuksissani, tuli se paha olo. Pohdin sitä, kumman kanssa haluaisin olla, mutta taisin kuitenkin sisimmässäni koko ajan tietää, että poikaystäväni on se oikea minulle. Hän tietää, että olin ihastunut kyseiseen mieheen. Olemme onnellisesti yhdessä poikaystäväni kanssa.

Pettäjä Pena

Palvelu pelitti hyvin. Kirjauduin verkkoon ja ostin testin ja se tuli anonyymissä kirjekuoressa toivomaani osoitteeseen. Muutaman päivän kuluttua tuli vastaus verkkopalveluun - onneksi negatiivinen :-)

Kukasta kukkaan

Pena,

toimiko tuo palvelu? Olen joskus tilannut aiemmin markkinoilla olleita kotitestejä, mutta ne ei ole kovin luotettavia. Katsoin sivustoa ja se näytti tosi vakuuttavalta. Hyvä, että tuollaisia palveluita saadaan markkinoille. Toivottavasti tuo sivusto ei leimaudu pettäjien sivustoksi, sillä tuollaista palvelua tarvitsevat sinkutkin, kuten minä.

Pettäjä Pena

Pettäjä

Petin useasti entistä miestäni. Seurustelimme noin 4 vuotta, jonka aikana petin häntä usean eri miehen kanssa. Ensin tuli tietenkin morkkis, lisää morkkista mutta vähitellen se hävisi kun en uskaltanut kertoa mitä oli tullut tehtyä. Siitä kehittyi sitten parisuhteen ulkopuolelle toisen miehen kanssa seksisuhde, jota yritin useasti lopettaa, tuloksetta. Aluksi mietin että miten voin tehdä näin kun minulla on unelmien mies jota en ikinä haluaisi menettää. Sen jälkeen tunteet alkoivat kylmetä. Omassa poikaystävässä ei kiinnostanut enää mikään ja seksi oli tylsää. En enää tuntenut syyllisyyttää ja minusta tuli aika kylmä, mutta ainoastaan miestäni kohtaan. Hän ei ikinä kysellyt mitään eikä häntä kiinnostanut että missä menen, joten ajattelin että mennään sitten. Ihmettelen edelleen miten minusta tuli niin kylmä, en tuntenut mistään syyllisyyttä. Kaikki luulivat että meidän suhde oli mahtavaa ja osa oli kateellisia siitä miten hyvin meillä (muka) meni. Sitten tuli stoppi. Tapasin miehen joka vei jalat alta ja ajattelin että kyllä tuotakin voisi käydä kuksimassa. Sen sijaan tämä mies herätti minut tästä "horroksesta" ja laittoi minut katsomaan peiliin. jätin edellisen miehen ja puimme asiaa uuden äijän kanssa. Kerroin hänelle kaiken mitä vuosien varrella olin itsekseni touhaillut. Olemme olleet nyt vuoden yhdessä ja suhteemme on aivan erilainen kuin edellisen kanssa. En voisi kuvitellakkaan pettäväni nykyistä edes kännissä. Se helpottaa kun tietää, että hän tietää. Edelliselle miehelleni en ainakaan tietääkseni ole jäänyt tähän päivään mennessä kiinni. En ole ylpeä mistään, mutta ihmettelen edelleen mihin ihmisen mieli pystyy. Lisäksi kaikki miehet joiden kanssa petin eksääni olivat itse varattuja.

Olen todella onnellinen siitä, että nyt minulla on mies jolle en uskalla valehdella, eikä siihen ole mitään tarvetta. Saan kotona niin paljon seksiä kuin haluan, eikä minun tarvitse etsiä sitä muualta. Ennen kaikkea rakastan miestäni! Luulin rakastaneeni eksääni mutta se ei ollut aitoa, koska sellaisia asioita joita tein hänen selän takana, ei tehdä ihmiselle jonka kanssa haluan elää loppu elämäni. Nyt ovin hyvillä mielin joskus astella alttarille ja sanoa puhtaalla omalla tunnolla tahdon.

Haluan myös vielä sanoa sen, että moraalini on korkeammalla kuin koskaan. Kaikki palautui normaaliksi kun sain itseni jostakin ihmeen horroksesta herätettyä ja aikuistuttua. Mielestäni pettäminen on säälittävää ja siihen on aina joku syy. Mutta sitä ei myöskään oikeuteta millään. Ihmeellinen on ihmisen mieli.

Vierailija

Hei! Olen Cosmopolitanin toimittaja Emmi-Liia ja teen juttua pettämisestä. Etsin haastateltavaksi (mieluiten yli 25-vuotiasta) naista, joka on pettänyt poikaystäväänsä. Juttu tehdään nimettömänä, joten otathan minuun rohkeasti yhteyttä, jos haluat kertoa tarinasi! Lähetä minulle sähköpostia: emmi-liia.sjoholm@sanomamagazines.fi

Kiitos!

myy94

Olen sinkkuna mennyt säätämään alkoholinvaikutuksen alaisena kaverin silloista poikaystävää, nykyään he eivät ole enään yhdessä. Tapaus ei liittynyt heidän eroon mitenkään ja kaverini antoi anteeksi koska itse hänelle kerroin. En olisi ikinä pystynyt salaamaan sitä mitä sillon tapahtui. Nykyisessä suhteessa en ole pettänyt ja jos pettäisin, en pystyisi jättämään kertomatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat