Raskaana? Mielipidettäsi kaivattaisiin!

raskaana(ko)

Olen syönyt nyt peräti vuoden verran e-pillereitä. Olen lukiossa, joten sain ne terveydenhoitajaltani joka neuvoi minua pillereiden käytöstä. Luin vielä pakkausselosteen ja aloitin pillereiden syönnin. En tiedä miten huolimattomasti olin pakkaus selostetta lukenut mutta huomasin vasta nyt että pillerit tulisi ottaa järjestyksessä.

Olen jo muutaman kuukautta jättänyt laatan 2 viimeisintä punaista pilleriä ottamatta ja näin ollen aloittanut lumetablettien syönnin 2 pv aikaisemmin. 4 lumetabletin jälkeen söin ne kaksi viimeistä punaista pilleriä mitkä jätin ottamatta ja jatkoin suoraan seuraavaan laattaa. Olin syönyt 9 päivää kokonaisuudessaan pillereitä (2 vanhasta, 7 uudesta) ennen kuin päädyin sänkyyn poikaystäväni kanssa. Viimeisellä viikolla kun 2 punaista pilleriä oli vielä ottamatta harrastin yhdyntää. Otin ne tavalliseen pillerin ottoaikaani ja hain vielä uuden laatan perään jostai söin varmuudeksi 2 punaista e-pilleriä. Näiden jälkeen aloitin lumetabletit ja 3 päivänä kuukautiseni alkoivat. Ne olivat kuitenkin sen verran niukat, että pelkään niitä valekuukautisiksi. Luotan pillereihin joten kondomia ei ole käytetty. 

Olen ostanut raskaustestin mutten tiedä koska minun kuuluisi se tehdä, koska kuitenkin jonkin moiset kuukautiset oli. Pillerit olen ottanut oikeaan aikaan.

Kommentit (1)

moimoimi

tee vaikka heti:)

jos ne oli vaikka valekuukautiset, sellaisiakin esiintyy raskaana, tai sitten voit odotella viel pari päivää niin raskaushormoni vahvistuu, jos olet raskaana ja tulos on luotettavampi.

ei pari päivää odottelua kaada asiaa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat