Traumoja vanhemman (äidin) seksuaalisuudesta

ällöttävääiti

Asun vielä kotona äitini ja veljeni kanssa. Äitini on eronnut n. 3 vuotta sitten ja yrittää etsiä itselleen kuumeisesti uutta miestä. Hänellä on ollut muutama pidempi suhde, mutta monta "yhdenillan juttua". Minusta on ällö miten hän tuo miehiä kotiimme, minun ollessa kotona ja tekee heidän kanssa juttuja, jotka minä sitten kuulen. Näin on käynyt 3 vuoden ajan monesti. Saan kauhean sätkyn ja rupean huutamaan ja suutun äidilleni kauheasti. Minusta tuntuu että moraalini on tiukempi. Itse en voisi kuvitellakkaan harrastavani seksiä sillä tavoin. Tiedän että jokaisen seksuaalisuus on hek.koht. asia, mutta silti toivoisin että äitini ei tekisi juttuja minun ollessa kotona.

Olenko minä sekaisin kun ajattelen näin? Muistan pikkutyttönä kun ex-isäpuoleni asui meillä ja saatoin yöllä keskeyttää heidän puuhat. Reagoin silloin samalla tavalla, rupesin huutamaan ja kirkumaan. En tiedä mistä huuto kohtaukseni johtuu. En pidä seksiä mitenkään pahana asiana, mutta vanhemman kohdalla se on jotenkin eri asia. Minusta vanhemman tulisi pitää "salassa" tämä puoli itsestään, henkilökohtaisena.

Minulla on omassa parisuhteessani jonkinlainen aika tao joku, ja koen oman seksuaalisuuteni asiana, jota täytyy "piilotella" vanhemmilta. Juuri siksi että se on oma asiani. Poikaystävääni ei haittaa vaikka äitini olisi muualla asunnossa ja harrastaisimme seksiä. Minusta ajatus on vain niin kuvottava jos äitini pamahtaisi paikalle.

Minulle on tullut tietty inho äitiä kohtaan. Hän on mielestäni jotenkin lunttumainen. Joskus meille tulee kaameat riidat ja olen hänelle kertonut etten arvostä häntä tämän asian saralla. Mielestäni elämän tarkoitus on löytää mies jonka kanssa elää koko elämä. Tietenkään tämä ei aina ole mahdollista, enkä tuomitse eroavia ihmisiä. Sillä siihenkin on oltava syynsä. Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilu 3 vuotta ja olemme tunteneet reilu 4 vuotta, tutustuimme kun olin 13. Minusta olisi mahtavaa seurustella kokoelämä yhden miehen kanssa, sillä nykyään se on niin harvinaista.

Koen että silloni kun tulen paikalle ja äitini harrastaa seksiä, hän ei peittele sitä millään. Tietenkin hän lopettaa sekstailun, mutta se asia on ihan ok. Tuntemukseni ovat aivan sekaisin, enkä tiedä mitä tehdä asialle. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Miude92

Äitisi tekee kyllä väärin että tuo miehiä teidän yhteiseen kotiin ja harrastaa seksiä sinun kuulleensi! Menisi vaikka niiden miesten luokse tai hotelliin! Tai sitten sinun on vaan tehtävä niin että poistut kotoa kun se tulee jonkun ukon kanssa teille panemaan, lähdet vaikka lenkille tai jonkun sun kaverin luo? Itsekkin muistan kun pienenä joskus kuulin äidin ja isän sänkypuuhia, vaikka se onkin normaalia, niin eikö sitä voi tehdä silloin ja niin ettei muut sitä joudu kuulemaan, törkeää! 

93poika___

Itse olen nuori mies, ja kotoa asuessani jouduin jonkin verran kuulemaan äidin ja isän rakasteluääniä. Minusta se on aivan ok ja jopa välttämätöntä, että vanhemmat saavat harrastaa seksiä, vaikka lapsia on kotona. Muutenhan he eivät saisi tehdä sitä juuri koskaan.

Itseänikin kyllä ällöttäisi, jos vanhemmat olisivat eronneet ja äiti olisi tuonut kotiin vieraita miehiä ja harrastanut äänekästä seksiä heidän kanssaan. Minusta tuollainen on huonoa käytöstä äidiltäsi ja teidän pitäisi vaikka pystyä sopimaan etukäteen hetkiä, jolloin et vaikkapa ole kotona ja äitisi saisi tuoda miehiä kotiin panemaan.

ällöttävääiti

Mielestäni se on täysin OK ja hyväksyttävää ja tietenkin vanhemmat harrastavat seksiä. Mulle on vaan tullut joku ihmeellinen henkinen juttu tästä..

-elmi

Mielestäni vanhemmat saavat harrastaa seksiä, mutta mielestäni kuitenki äitisi tekee väärin, koska tuo tuntemattomia miehiä kotiin. Mielestäni olisi paljon asiallisempaa, jos hän menisi esim. miesten luokse tai jos on tultava omaan kotiin niin mielestäni mielummin silloin kuin et ole kotona. Ehkä voisit koittaa kertoa äidillesi, mitä mieltä olet? Tietenkin asia on hankalampaa, jos hän ei näe mitään väärää toiminnassaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat