Tuhmia kuvia poikaystävälle

Miude92

Haluaisin piristää seksielämäämme jotenkin, ja keksin että otan kuvan itsestäni seksikkäät alusvaatteet päällä ja lähetän kuvan miehelleni, joka on tällä hetkellä siis töissä :D Tällä tavoin ajattelin häntä kiusotella. Mitä mieltä olette yleensäkkin tuhmien kuvien lähettelystä? Oletteko itse lähettäneet, ja mieltä kuvien saajat on näistä sitten ollut? Itse täällä vielä mietin että uskallanko lähettää kuvaa :D

Kommentit (11)

Jep

Riippuu varmaan saajan luonteesta, mutta oma äijä on ainakin ihan innoissaan jos saa jotain vihjaavia kuvia ja itsekkin lähettää niitä myös mulle silloin tällöin. Minun mielestä se on hyvä tapaa piristää parisuhdetta ja virittää tunnelmaa siihen asti että pääsee oman äijän läheisyyteen. Itse olen myös kirjoittanut kuvan mukaan jonkun vihjaavan viestin :)

Miude92

Kertokaa muita tapoja piristää suhdetta! Tosiaan kun neljä vuotta ollaan seurusteltu niin kaipasi jotain piristystä..varsinkin seksielämään :/

Jep

No nämäkin kyllä riippuu aivan siitä millaisesta seksistä pariskunta pitää ym, mutta itsellä on aika pervo parisuhde, muuten normaali mutta olemme molemmat todella seksuaalisia, jos näin voin sanoa. Jos esim äijä on suihkussa, käyn laittamassa ylle vain verkko-stay upit(äijän toive kun kysyn mitä haluaa että laitan päälle) ja menen häntä vastaan kun tulee suihkusta. Talutan sohvalle ja alan ottamaan suihin, yleensä saan sen jälkeen mahtavaa seksiä.

Vaihtelua antaa seksin harrastaminen muualla kuin kotona. Lähimpään naapuriin on 200m ja etuovi on ns. pihan puolella piilossa joten seksi esim rappusilla on piristävää, lisäksi saatamme poiketa kotimatkalla esim kavereiden luota, lintutornissa tai jossain syrjässä, ei suinkaan kuitenkaan eläimiä katsomassa ;)

Nämä asiat kuitenkin riippuu niin ihmisestä, jos on turvallisuuden hakuinen niin seksi ei välttämättä onnistu erikoisissa paikoissa. Täällä Cosmossa on mielestäni ollut pitkiäkin ketjuja seksielämän piristämisestä , joten kannattaa myös niitä tutkia..

Surusilmä

Itse en kovasti sitä enää harrasta, koska olen joutunut entiseni kanssa siihen pisteeseen, että kun ero tuli hän ei suostunut poistamaan kuvia ja kiristi minua niillä aina halutessaan jotain.. Kuvien ottaminen oli minun mielestäni muutenkin epämukavaa eikä tuntunut hyvältä. Luotan nykyiseen mieheeni täysin, mutta edellisestä kokemuksesta jäi syvät arvet eikä naku kuvien ottaminen ole tullut mieleekään.

chaskk

Lähetän aika useasti tissikuvia poikaystävälle :D Asutaan nykyään eri paikkakunnilla ni on välillä kivaa vähän piristää sen iltaa tuhmilla kuvilla. Aina on tykännyt ja aina pyytää lisää ;-)

mieti

Kantsii kattoa ettei naama ja muuta näy liikaa samassa kuvassa, jos naama näkyy niin vaatteet päällä..

Mäkin tiedän nyt edellisestä suhteesta rajani, ite oli kiva ottaa ja laittaa viestillä mutta joskus kun mies sitten kuvas mua ja oltiin kuitenkin monta vuotta yhdessä, siis ei pyytänyt lupaa kuviin vaan otti vaan kun tulin suihkusta niin se oli jotenkin kamalaa :( Eniten harmittaa etten koskaan ottanut selvää poistiko se ne kuvat oikeasti, väitti kyllä mut mistä sitä tietää. Ja kun paljon puhutaan saako mennä toisen puhelimelle, niin tässä esimerkki siitä että kyllä olisi ollut perusteltua mutta jäipä tekemättä.

Eli niin kauan kun ohjat mulla ja omaa naamaa ja paljasta pintaa ei samaan kuvaan niin ok, mutta tuo yks tapaus harmittaa vieläkin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat