Kannattaako jatkaa?

Epätietoinen

Olemme nyt tapailleet reilu puoli vuotta. Näemme pari kolme kertaa viikossa, mutta tuntuu ettei se minulle riitä. Soittelemme päivittäin useita kertoja. Nyt hän on lomalla, eikä hänestä ole kuulunut oma aloitteisesti mitään. Minä olen se, joka soittaa. Kaiken lisäksi mies on loukannut minua muutamaan otteeseen humalassa aika pahastikin. Tuntuu, etten voi luottaa häneen. Luulen, että hänellä on joku toinen. Olen kysynyt asiasta ja hän kieltänyt sen. Suhteemme alku on ollut riitaisa, mutta enemmän on kuitenkin hyviä hetkiä. En tiedä, mitä tekisin. Muuttuuko tämä koskaan seurusteluksi vai pysyykö aina tapailuasteella? En saa miehestä irti oikein mitään. Olen kyllä kertonut hänelle, että haluan olla oikeasti yhdessä enkä vain tapailla. En ole tavannut juurikaan hänen ystäviään enkä perhettä. Hän on kuitenkin sanonu, että tykkää minusta tosi paljon. Minusta tuntuu, että olen rakastumassa häneen, mutta en uskalla. Olen ollut asian takia todella stressaantunut ja puhki. Olen ollut onnellinen, koska olen läytänyt vihdoin ja viimein miehen josta oikeasti tykkään. Haluan ollan hänen kanssaan ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Kannattaako tätä jatkaa?

Kommentit (1)

Christina

Moi,

Itse olin hetki sitten aikalailla samassa tilanteessa kuin sinä nytten. Loppuenlopuksi se että ei nähty ja se että sain aina odotella puhelua mitä ei ikinä tullut teki musta epävarman. Otin asian puheeksi mutta se ei oikein auttanut. Sitten menetin hermot ja aloin pelata samaa peliä kun poikaystäväni. Liikuimme samassa kaveri porukassa ja kun näin hänet siellä käyttäydyin kylmästi ja en ottanut kontaktia. Se  tuntui vaikuttavan. Pari päivää myöhemmin soitin ja kerroin kaikki mikä hänessä ärsyttää minua ja kerroin että hän leikkii väärän ihmisen kanssa. Jatkoin kylmää linjaa ja ajttelin asioita miesten näkökulmasta joka oli todella hyödyksi. Parin päivän päästä menin kaverini kanssa ravintolaan missä myös kyseinen mies oli. Kävelin kylmästi hänen ohi katsomattakaan häntä. Loppuen lopuksi hän tuli luokseni ja kertoi kuinka tärkeä hänelle olen ja ei haluaisi lopettaa "suhdetta". kerroin että se on myöhäistä. seuraavana päivänä keskustelimme ensimmäistä kertaa vakavasti ja hän oli miettinyt asioita ja halusi vain olla minun kanssa. Selvitimme asiat ja nyt olemme onnellisesti yhdessä ja mies on kuin aivan eri planeetalta. Yritä itse ottaa etäisyyttä ja ajattele kuin miehet. Parhaat vinkkini sinulle. Jos tuntuu toivottomalta on parasta lopettaa se nyt ennen kun sattuu enemmän. Toivottavasti saatte kaikki asiat selvitettyä.  Itse meinasin luovuttaa, mutta onneksi en niin tehnyt. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat