"Seksiongelma"

nonorahalo

Menetin neitsyyteni  noin  2 kuukautta sitten poikaystävälleni, jonka kanssa olen vieläkin yhdessä. Sen jälkeen ollaan harrastettu  2 kertaa seksiä. 

Mun tekee melkein kokoajan mieli seksiä, ku en oo poikaystäväni kanssa. Mutta sitten ku oon sen kanssa nii mun "halut" ei oo niin korkeella.

Ensimmäinen ja kaks muuta kertaa oli ihania ja en oo varma että sainko orgasmin.  Koska en tiedä miltä sitten tuntuu.

Poikaystäväni haluaisi varmasti harrastaa useemmin seksiä, muttta minä pihtaan.

Ajattelen joskus kans harrastavani seksiä, en poikaystäväni vaan jonkun toisen kanssa. Mieleni on joskus "pettää" poikaystävääni.  Rakkaus on vahva sana, mutta poikaystäväni  on ihan hulluna minuun ja kuolisi vaikka puolestani.  En haluaisi satuttaa häntä.

Kommentit (1)

ss

Seksin ajatteleminen muiden kanssa on ihan normaalia parisuhteessa, kunhan se on vaan sillä ajattelemisen tasolla. Ja eihän näitä ajatuksia tarvitse ikinä jakaa kumppanilleen.

Suosittelisin että puhuisit poikaystäväsi kanssa seksistä. Eikö sulla oo mitään hajua mistä se halujen matala taso vois johtua? 

Kyllä sä sen sitten tiedät kun saat orgasmin. Ja kai olet joskus tyydyttänyt itseäsi ja siten tiedät miltä se tuntuu? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat