Ihastuminen päättyy aina perääntymiseen!?

Nanax

Minulla on jo kauan ollut ongelmana, se kun ihastun johonkin ihmiseen, ajattelen jopa millainen suhteemme olisi, mutta kun huomaan jutun etenevän syvemmäksi, pakoilen tilannetta, että rupeaisin seurustelemaan kyseisen ihmisen kanssa. Ajatus seurustelusta kammottaa ja saa minut voimaan pahoin. Vaikka mies olisi koko paikkakunnan kuumin ja täydellisin, jonka voin löytää, en silti voi ajatella häntä muuna kuin ystävänä. Naiset taas eivät kiinnosta minua ollenkaan. Olen pohtinut pääni puhki ja mietin voiko syy olla traumaperäinen vai mistä on kysymys? Onko edes kellään muulla samanlaista ongelmaa?

Kommentit (3)

samatilanne

minulla on ihan sama ongelma . aluksi ajattelen että mies on täydellinen enkä löydä yhtäkään virhettä muttakun suhde menee eteenpäin rupean löytämään pieniä ja suuria vikoja mmiehestä joita en suhteen alussa olis kuvtellut löytäväni , kaikki päättyy aina siihen että olen niin tyly miehelle että hän jättää minut rauhaan . tämän vuoksi en ole ikinä seurustellut vakavasti . olen miettinyt johtuuko virheiden löytäminen siitä että olen todella herkkä muiden mielipiteille ja pelkäisin sitä että joku haukkuisi miestäni rumaksi ujoksi jne .. missä vika ?!

Sonja

Joo mulla on kans sama ongelma, vähän itse asiassa muidenkin ihmissuhteiden kanssa. Löydän kaikessa aina jotain vikaa. On se vaan todella hankalaa^^ Saan kyllä ihastukseni aika usein kiinnostumaan minusta, mutta aine se vaan menee jotenkin samalla lailla kun teillä eli perääntymiseen. Osaan tosiaan aika hyvin lähestyä ihmisiä, mutta siihen se sitten jää. Olenko minä jotenkin ihan sairaan ujo vai mitä

elli

jooo minäkin saan lähes joka kerta miehen kiinnostumaan minusta mutta sitten jokin ei vaan toimi ja rupean välttämään ihastustani ja välillä tulee oikein huono olo kun edes ajattelee häntä .. toisaalta haluaisin päästä edes joskus hieman pidemmälle mutta jotenkin aina vaaan tulen siihen päätökseen että ''löydän paremman'' MITÄ PITÄÄ TEHDÄ JOTTA PÄÄSEE TÄMÄN ''VAIHEEN'' YLI ? :--)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat